حجت الاسلام سید حسن رضوی با بیان اینکه در مرحله اول این رزمایش ۵۰۰ سبد کالا در شهر همدان توزیع شد گفت: در مرحله دوم نیز تقریبا یک‌هزار سبد کالا در این شهرستان توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۸۴۵۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۸ 03 May 2020
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان از توزیع ۱۰۰۰ بسته سبد کالا طی مرحله دوم «ضیافت همدلی» در همدان خبر داد.

به گزارش فارس، حجت الاسلام رضوی از برگزاری مرحله دوم رزمایش "ضیافت همدلی" به همت اداره اوقاف شهرستان همدان خبر داد و اظهار کرد: این مرحله از رزمایش روز چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت با حضور مسوولان استانی و شهرستانی در حسینیه سید الشهدای آرامستان موقوفه شهر همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در مرحله اول این رزمایش ۵۰۰ سبد کالا در شهر همدان توزیع شد گفت: در مرحله دوم نیز تقریبا یک‌هزار سبد کالا در این شهرستان توزیع خواهد شد.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با اشاره به اینکه بسته‌ها برای امرار معاش یک ماهه خانوار پنج نفره تدارک دیده شده است بیان کرد: دستگیری از نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا در دستور کار اداره اوقاف قرار گرفته و تا پایان این بیماری در کنار مردم خواهیم ایستاد.

وی با بیان اینکه این بسته‌های حمایتی از محل موقوفات شهرستان همدان تهیه و توزیع می‌شود خاطرنشان کرد: اقدام صورت گرفته هماهنگ با ستاد پیشگیری از کرونا و رزمایش کمک مومنانه در استان است.

رضوی تصریح کرد: بسته‌های تهیه شده بین نیازمندانی توزیع می‌شود که در حوزه کرونا آسیب دیدند و هماهنگ با سازمان‌هایی پیش رفتیم تا موازی‌کاری نشود و تعداد بیشتری از مستحقان این بسته‌ها را دریافت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار