کد خبر: ۸۴۵۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴ 04 May 2020
 
 

تابناک/ خاصی پور از مشارکت جامعه ورزش و جوانان آستارا در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در راستای منویات مقام معظم رهبری در کمک به نیازمندان خبر داد.

«وحید خاصی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا اظهارکرد: در این روزهای کرونایی جامعه ورزش و جوانان آستارا همانند سایر اقشار مردم در کمک به نیازمندان صحنه‌های زیبایی از همدلی، نوع‌دوستی و مهربانی را به نمایش گذاشتند.

 

رییس اداره ورزش و جوانان بندر آستارا با بیان اینکه لبیک جامعه ورزشی و سمن‌های مردم‌نهاد این شهرستان به فرمان رهبر معظم انقلاب در راستای کمک به نیازمندان و محرومان جامعه در ماه مبارک رمضان در حال انجام است، افزود: تاکنون ۲۰۰ بسته غذایی به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال با کمک جامعه ورزش و جوانان تهیه شده که قرار است در بین نیازمندان توزیع شود.

 

وی با اشاره به اینکه جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی در راستای کمک به نیازمندان تا پایان ماه رمضان ادامه دارد، تصریح کرد: شماره حساب  ۰۱۱۱۴۶۲۶۱۳۰۰۳  به نام سازمان مردم‌نهاد بانوان خلاق جوان آماده دریافت کمک‌‌های نقدی همه مردم به‌ویژه جوانان، ورزشکاران و اعضای سازمان‌های مردم نهاد است.

 

خاصی پور گفت: جامعه ورزش و جوانان شهرستان آستارا ظرف یک هفته گذشته ۱۵۰ بسته غذایی هر کدام به ارزش یک میلیون ریال را با همکاری خیران تهیه و بین نیازمندان توزیع کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار