ملی پوش کرمانشاهی فوتبال ساحلی ایران بابیان اینکه می‌تواند برای زمین ساحلی دهکده المپیک شن رایگان تهیه کند و تنها اداره کل آن را به کرمانشاه انتقال دهد، گفت: تمام دغدغه‌ام، بازیکنان شهرم هستند که به دلیل نداشتن یک زمین ساحلی نمی‌توانند قابلیت‌های خود را نشان دهند و مجبورند روی چمن و یا آسفالت تمرین کنند.
کد خبر: ۸۴۵۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵ 04 May 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،هادی فرهمند ، نداشتن زمین استاندارد را از بزرگترین مشکلات ورزشکاران ساحلی در کرمانشاه دانست و اظهار کرد: اگر یک زمین ساحلی مناسب و استاندارد داشته باشیم، نه تنها مشکلات ورزشکاران فوتبال ساحلی حل می‌شود، بلکه می‌توانیم از آن برای دیگر رشته‌های ساحلی مانند هندبال و والیبال هم استفاده کنیم.

وی بابیان اینکه بازیکنان فوتبال ساحلی کرمانشاه روی زمین چمن و یا آسفالت تمرین می‌کنند، تصریح کرد: فوتبال ساحلی از رشته‌هایی است که با کمترین هزینه می‌توان بیشترین بازدهی را از آن داشته باشیم، اما متاسفانه در کرمانشاه توجهی به این رشته نمی‌شود.

عضو تیم ملی فوتبال ساحلی ایران تصریح کرد: در حال حاضر تعدادی از استان‌های غیرساحلی کشور به واسطه داشتن زمین‌های ساحلی استاندارد، نمایندگانی در لیگ برتر فوتبال ساحلی دارند، اما در کرمانشاه این رشته چندان مورد توجه نیست.

وی بابیان اینکه از سالهای گذشته زیرساخت‌هایی برای احداث چهار زمین ساحلی در دهکده المپیک ایجاد شده، عنوان کرد: تا چندسال پیش مسئولین ورزش استان عنوان می‌کردند که مشکل تامین شن استاندارد برای این زمین‌ها باعث شده تا این پروژه‌ها به سرانجام نرسند.

فرهمند اضافه کرد: سال گذشته در رقابت‌های لیگ برتر عضو تیم اردکان یزد بودم و با توجه به اینکه یکی از مرغوب ترین شن‌های ساحلی کشور در اردکان وجود دارد، از مسئولین باشگاه و فدراسیون خواستم تا برای زمین‌های ساحلی کرمانشاه شن رایگان به ما بدهند که آنها نیز قبول کردند.

وی اضافه کرد: این موضوع را به مسئولین اداره کل ورزش استان انعکاس دادم و قول دادم هر زمان بخواهند شن رایگان برای آنها تامین کنم، اما تنها هزینه حمل آن که حدود 120 میلیون تومان می‌شود را باید اداره کل متقبل شود.

عضو تیم لیگ برتری شهریار ساری تاکیدکرد: هرچند در حال حاضر 9 ماه از سال را در کرمانشاه نیستم و در اردوهای تیم ملی و یا تیم های لیگ برتری حضور دارم و آنجا در زمین ساحلی تمرین می‌کنم، اما تمام دغدغه‌ام بازیکنانی هستند که در شهرم به دلیل نداشتن یک زمین استاندارد نمی‌توانند قابلیت‌های خود را نشان دهند و مجبورند روی آسفالت و یا زمین چمن بازی کنند.

وی افزود: در دهکده المپیک چهار فضا برای احداث زمین ساحلی جانمایی شده و اگر حتی یکی از این زمین‌ها را تکمیل کنند، کمک زیادی به ورزشکاران ساحلی کرمانشاه می‌کند.

ملی پوش فوتبال ساحلی در ادامه بابیان اینکه سال گذشته اتفاقات خوبی در ورزش حرفه ای برایش رقم خورد، اظهارکرد: در این سال نتیجه تمام زحماتی که کشیده بودم را دیدم و با موفقیت‌هایی که در تیم ملی و لیگ برتر بدست آوردم توانستم به آینده امیدوارتر باشم.

فرهمند تصریح کرد: امسال هم تلاش می‌کنم تا روند رو به رشدی که در سال 1398 داشتم را ادامه دهم و تاجایی که می‌توانم خودم را در اوج نگه دارم و با نشان دادن توانایی‌هایم جایگاهم را در تیم ملی تثبت کنم.

عضو تیم لیگ برتری شهریار ساری به تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی به دلیل شیوع بیماری کرونا هم اشاره کرد و گفت: با پایان این بیماری ادامه رقابت‌های لیگ را خواهیم داشت و تلاش می‌کنیم به جایگاه خوبی در لیگ دست پیدا کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار