مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: با اتمام عملیات گازرسانی به ۵۷ روستا تا پایان سال جاری ضریب نفوذ گاز در روستاهای این استان به ۹۹ درصد می رسد.
کد خبر: ۸۴۵۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۲ 04 May 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ عباس شمس اللهی اظهار داشت: هم اکنون از ۶۰۰ روستای استان ایلام ۴۵۹ روستا معادل ۹۳ درصد خانوارهای روستایی از نعمت گاز برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۸۲ روستای استان به شبکه گاز سراسری متصل شد، افزود: هم اکنون ضریب نفوذ گاز در روستاهای استان ۹۳ درصد است که با اتمام گاز رسانی به ۵۷ روستای دیگر که در دست اقدام هستند، ضریب نفوذ به ۹۹ درصد می رسد.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام با اشاره به وضعیت گازرسانی در مناطق شهری استان یادآور شد: میزان برخورداری مناطق شهری از شبکه گاز ۹۹ درصد است و تنها شهرهای میمه و پهله زرین آباد شهرستان دهلران از نعمت گاز برخوردار نیستند که طرح گازرسانی به این شهرها با پیشرفت فیزیکی مناسب در دست اجراست.

شمس اللهی ادامه داد: با تمام عملیات گازرسانی به این ۲ شهر باقی مانده تا پایان امسال ضریب نفوذ گازرسانی در شهرهای استان به ۱۰۰ درصد خواهد رسید.

وی به وضعیت گازرسانی در نواحی شهرک های صنعتی استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۱۰ شهرک معادل ۶۸۵ واحد صنعتی از نعمت گاز برخودارند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار