علی قلی‌زاده گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان طرح تشدید نظارت بر واحد‌های عرضه و تولید مواد خام در شهرستان ملایر با تشکیل اکیپ‌های نظارتی در حال انجام است.
کد خبر: ۸۴۶۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶ 05 May 2020
مدیر اداره دامپزشکی شهرستان ملایر از نظارت و بازرسی اکیپ‌های دامپزشکی ملایر از مراکز توزیع مواد خام دامی در ماه رمضان خبر داد.

به گزارش فارس، قلی‌زاده با اشاره به نظارت و بازرسی کارشناسان بهداشتی این اداره بر اماکن عرضه محصولات خام دامی و لبنی اظهار کرد: امسال نیز این طرح نظارتی در سطح شهرستان در حال اجراست.

وی تأکید کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان طرح تشدید نظارت بر واحد‌های عرضه و تولید مواد خام در شهرستان ملایر با تشکیل اکیپ‌های نظارتی در حال انجام است.

مدیر اداره دامپزشکی شهرستان ملایر با بیان اینکه در راستای سلامت مردم روزانه سه اکیپ شامل دو اکیپ سیار و یک اکیپ ثابت اقدام به بازرسی از مراکز می‌کنند گفت: نظارت و بازرسی صبح و بعدازظهر انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه موارد بهداشتی کنترل و نظارت بر نحوه حمل و عرضه مواد خام نیز در راستای سلامت روزه‌داران صورت می‌گیرد اضافه کرد: علاوه بر این بازرسی‌ها بازدید‌های مشترک نیز با سایر ادارات و نهاد‌ها در حال انجام است.

قلی‌زاده ضمن تاکید به شهروندان درخواست کرد از خرید هرگونه مواد خام به صورت فله که فاقد هویت و تاریخ تولید و انقضا بوده خودداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی موضوع را به اداره دامپزشکی با تلفن ۱۵۱۲ گزارش کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار