اسکواش، همگانی، کونگ فو و هاکی چهار هیات ورزشی استان کرمانشاه هستند که با گذشت هشت ماه از پایان دوره ریاست آنها، هنوز با سرپرست اداره می‌شوند.
کد خبر: ۸۴۶۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵ 05 May 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،علیرضا صیدی رئیس گروه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ، در پاسخ به چرایی تاخیر در برگزاری مجامع انتخاباتی این هیات‌ها، با بیان اینکه تمام فرآیندهای قانونی و اداری لازم برای برگزاری مجمع انتخاباتی سه هیات اسکواش، همگانی و گونگ فو انجام شده، اظهار کرد: این هیات ها از مهر سال قبل با سرپرست اداره می‌شوند و طبق برنامه ریزی‌هایی که داشتیم قرار بود در اسفند سال گذشته مجمع انتخاباتی آنها را برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: متاسفانه شیوع کرونا باعث شد تا نتوانیم مجمع انتخاباتی این سه هیات را برگزار کنیم و اکنون هم باتوجه به قرار داشتن در ماه مبارک رمضان، برگزاری آنها را به پس از پایان این ماه موکول کرده ایم.

رئیس گروه ورزش قهرمانی و حرفه ای کرمانشاه درخصوص مجمع انتخاباتی هیات هاکی هم اعلام کرد: تا قبل از پایان سال ثبت نام از کاندیداها را انجام دادیم، اما باتوجه به شیوع کرونا و تعطیلی چند ماهه، باید دوباره برای ثبت نام اقدام کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه در ماه‌های آینده دوره ریاست هیات های تیروکمان و باستانی هم به اتمام می‌رسد، اعلام کرد: تلاش خواهیم کرد تا مجمع انتخاباتی این دو هیات را به موقع و در همان شش ماهه اول سال برگزار کنیم.

صیدی در ادامه درباره نظارت بر عملکرد برخی روسای هیات های ورزشی که به واسطه چندشغله بودن در محل هیات حاضر نمی‌شوند هم گفت: اینکه تعدادی از روسای هیات ها تخلفاتی دارند و در محل کار خود در هیات حاضر نمی‌شوند را قبول داریم که این مسئله در ارزیابی سالانه ای که از عملکرد آنها داریم، تاثیرگذار خواهد بود.

وی اعلام کرد: حضور رئیس در محل هیات، توسعه ورزش و سرکشی به شهرستان ها، حضور در مسابقات، تعداد ورزشکار بیمه ورزشی شده و توجه به قهرمانان از جمله فاکتورهایی است که وضعیت و عملکرد یک هیات را با آن می‌سنجیم.

رئیس گروه ورزش قهرمانی و حرفه ای یادآورشد: برخی از روسای هیات های ورزشی هم گاها عملکردی ارائه اخمی‌دهند که مطابق با آمار و مستندات نیست، لذا هرچند امسال به واسطه شیوع بیماری کرونا ارزیابی هیات ها به تاخیر افتاده، اما بزودی این برنامه را انجام می‌دهیم و همه این موارد را در آن لحاظ خواهیم کرد

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار