حجت اله حاتمی با تاکید بر اینکه فقط به بخش و پرسنل اداری هر مهدکودک اجازه فعالیت داده شده، ابراز کرد: پذیرش و ورود کودکان در شرایط کنونی به مهد‌های کودک ممنوع است.
کد خبر: ۸۴۶۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴ 05 May 2020
سخنگوی اداره کل بهزیستی استان همدان گفت: مهد‌های کودک همدان فقط به منظور ثبت نام از کودکان در سال تحصیلی آتی بازگشایی شده است.

به گزارش تسنیم، حاتمی اظهار داشت: مهدکودک‌های استان همدان تاکنون تعطیل بودند، اما از امروز می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امورات مربوط به ثبت نام برای سال تحصیلی جدید را انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه فقط به بخش و پرسنل اداری هر مهدکودک اجازه فعالیت داده شده، ابراز کرد: پذیرش و ورود کودکان در شرایط کنونی به مهد‌های کودک ممنوع است.

سخنگوی اداره کل بهزیستی استان همدان با بیان اینکه تمامی مهد‌های کودک استان تا زمان اعلام بازگشایی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، تعطیل هستند، گفت: با هرگونه فعالیت و بازگشایی غیرمجاز در این ایام برخورد می‌شود.

حاتمی با تاکید بر اینکه تعطیلی مهدکودک‌ها ضرر زیادی مالی زیادی را به این بخش وارد کرده، ابراز کرد: این مراکز را جزء مشاغل متضرر از کرونا ثبت کردیم تا از تسهیلات مربوط به آن بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه پویش همدلی بخشش اجاره بهای مهد‌های کودک استیجاری در همدان به راه افتاده است، تصریح کرد: تاکنون ۵۰ مالک سخاوتمند اجاره بهای ماه‌های اسفند تا اردیبهشت را بخشیده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار