معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با تاکید بر پیش گامی کرمانشاه در توجه و تمرکز به آسیب های روحی روانی کرونا ،از تلاشهای جامعه روانشاسان استان در راه اندازی پویش های روانشاختی تقدیر کرد.
کد خبر: ۸۴۶۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵ 05 May 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه؛ محمد ابراهیم الهی تبار در نشست بررسی جنبه رواشناسی بیماری کرونا در استان اظهار داشت: اقدامات خوب و اثرگذاری از سوی بهزیستی برای پیشگیری از آسیب های روانی ناشی از کرونا در استان انجام شد که البته تقویت آن نیاز به کاری منسجم تر است.

وی با بیان اینکه آسیب ها و سختی های روحی وروانی بیماری کرونا خانواده های داغدار مضاعف بوده تصریح کرد: این خانواده ها از یک سو مصیبت عزیز از دست رفته را باید تحمل کنند و از سوی دیگربه دلیل شرایط نمی توانند مراسم ترحیم را برپا کنند.

معاون استاندار کرمانشاه با تاکید بر توجه بیشتر به این خانواده ها افزود: خوشبختانه تجربه موفق غربالگری در ایام زلزله در کرونا به کمک استان آمده و کرمانشاه یکی از استانهای پیش گام در شکل دهی پویش های روانشناختانه بوده است.

الهی تبار ضمن تقدیر از تلاشهای جامعه روانشاسی استان در راه اندازی پویش های روانشناختانه تاکید کرد:این حرکت حاکی از حس تعهد،هوشمندی و احساس مسئولیت بالای جامه روانشانسان استان دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه نیاز به تحلیلی جامع و فراگیر از آسیب های روانی کرونا در استان داریم افزود: لازم است که با مسئولیت بهزیستی استان و همکاری نهادهای درمانی بسته و مجموعه ای برای حمایت روحی و روانی از خانواده های آسیب دیده تهیه شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار