کد خبر: ۸۴۶۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶ 06 May 2020
 

تابناک/نایب رئیس مجمع سمن‌های جوانان کرمان از راه اندازی شبکه ملی آسیب‌های اجتماعی در کرمان با هدف آموزش دبیران سمن‌های جوانان سراسر کشور، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حدیثه سالاری، نایب رئیس مجمع سمن‌های جوانان استان کرمان در ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمان که در محل سالن پیامبر اعظم استانداری کرمان برگزار شد، به بیان خلاصه‌ای از اقدامات سمن‌های جوانان طی ماه‌های اخیر در حاشیه‌ی شهر کرمان پرداخت و گفت: از دوم اسفند، همزمان با شیوع کرونا در قم، فعالیت‌های آموزشی و پیشگیرانه‌ی خود را با اهدای بسته‌های بهداشتی در مناطق حاشیه‌ای شهر کرمان آغاز کردیم و با آموزش کوچه به کوچه و خانه به خانه توانستیم در راستای آگاهی مردم از این ویروس اقداماتی را انجام دهیم.

 

او از توزیع هزار و ۲۰۰ بسته بهداشتی و ۴۵۰ بسته غذایی در بین خانوار‌های این مناطق حاشیه‌ای خبر داد.

سالاری به سیل اخیر در زهکلوت نیز اشاره کرد و افزود: ۳۱۳ بسته مواد غذایی به مناسبت نیمه شعبان در مناطق سیل زده زهکلوت توزیع و ساخت سرویس‌های بهداشتی آغاز شد که هم اکنون در حال انجام است.

او تصریح کرد: با ارتباطی که با جوانان این منطقه گرفته شده، به زودی شعبه سوم موسسه مهر گستر کویر در رودبار جنوب افتتاح می‌شود.

 

سالاری در بخش دیگری از سخنانش به طرح شبکه ملی آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و بیان داشت: از بین ۵ استان کشور، با طرح شبکه ملی آسیب‌های اجتماعی سمن‌های جوانان کشور این افتخار را نصیب استان کرمان کردیم.

نایب رئیس مجمع سمن‌های جوانان استان کرمان با اعلام اینکه این شبکه یک طرح کاملا ملیست، گفت: قرار است دبیرخانه ملی آن در شهر کرمان افتتاح شود.

 

سالاری با تأکید بر اینکه نیازمند هم افزایی همه دستگاه هستیم، افزود: آسیب‌های اجتماعی بحثیست که همیشه در استان‌های کشور مطرح بوده و بدین منظور آموزش دبیران سمن‌هایی که در حوزه آسیب‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند، مهمترین هدف این طرح است.

او از برگزاری اولین کارگاه ملی در کرمان خبر داد و تصریح کرد: از تمام کشور قرار است در این کارگاه ملی حضور یابند، لذا نیاز به همکاری متقابل است تا مانند مجمع ملی از این کارگاه ملی هم سرفراز بیرون بیاییم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار