مدیرکل کمیته امداد استان گلستان از کمک یک میلیارد تومانی کمیته امداد به مددجویان خبر داد.
کد خبر: ۸۴۶۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱ 06 May 2020

کمک یک میلیارد تومانی کمیته امداد به مددجویان

عیسی بابایی، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: این نهاد در روز‌های نخست شیوع ویروس کرونا یک میلیارد تومان برای ۱۰ هزار مددجوی گلستانی با اولویت بیماران صعب العلاج و سالمند برای تهیه بسته‌های بهداشتی واریز کرد.

بابایی با اشاره به توزیع ۱۷ هزار بسته بهداشتی به ارزش بیش از یک میلیارد تومان در دوران شیوع کرونا افزود: ۱۰ هزار بسته بهداشتی به ارزش ۳۴۳ میلیون تومان اهدایی همکاران کمیته امداد و خیران، ۲هزار بسته بهداشتی اهدایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به ارزش ۱۴۰ میلیون تومان توزیع شد.

او ادامه داد:همچنین ۵ هزار مایع ضدعفونی کننده اهدایی شرکت به بان شیمی گلستان به ارزش ۴۵ میلیون تومان در مراحل مختلف بین مددجویان و نیازمندان توزیع شد.

بابایی گفت: هشت هزار سبد غذایی به ارزش ۸۰۰ میلیون تومان با مشارکت قرارگاه مدافعان سلامت استان با اولویت مددجویان تحت حمایت این نهاد توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با توجه به اختصاص یک میلیارد تومان مساعدت به ۳هزار خانوار نیازمند غیر تحت حمایت خسارت دیده ناشی از بیماری کرونا گفت: ۷ هزار سبد غذایی به ارزش ۱۴۳ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد، فرمانداری ها، شهرداری ها، سمن‌ها و مراکزنیکوکاری بین خانواده‌های نیازمند در دوران شیوع بیماری کرونا توزیع شد.

وی یادآور شد: با هدف آگاه سازی جامعه هدف تحت حمایت کمیته امداد، ۱۰ هزار تراکت آموزش بهداشت فردی در بین مددجویان و ارباب رجوعان این نهاد توزیع شد.

بابایی گفت: کمیته امداد استان گلستان نیز در شرایط بحرانی ناشی از کرونا، پس از بررسی‌های لازم برای جبران آسیب‌های مالی بخشی از اقشار آسیب پذیر و نیازمند، ۳ هزار خانواده نیازمند را در اسفند ماه از محل تبصره ۱۴ تحت حمایت این نهاد درآورد.

وی افزود: با توجه به قرار داشتن در ماه مبارک رمضان، از همه مردم خیر و نیکوکار دعوت می‌کنیم تا با مشارکت در طرح‌های کمیته امداد از جمله طرح ایران همدل، طرح اکرام ایتام و اطعام مهدوی نیازمندان به یاری محرومان بشتابند و کمک‌ها و نذورات خود را به این نهاد اهداء کنند.

بابایی گفت: با هدف کاهش مراجعه حضوری، حفظ سلامت خانواده‌ها و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، ۲۶ سرفصل خدمتی کمیته امداد در حوزه‌های مختلف به صورت الکترونیک و از طریق سایت e.emdad.ir به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این استان ارائه می‌شود.

او افزود: هم استانی‌ها می‌توانند از طریق واریز کمک‌های نقدی خود به شماره حساب۰۱۱۱۸۰۴۶۸۹۰۰۸ بانک ملی و شماره کارت۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۰۲۲۶ نزد بانک ملی و یا شماره گیری #۰۱۷*۸۸۷۷* این نهاد را در کمک به مددجویان و نیازمندان یاری کنند.

منبع/ باشگاه خبرنگاران جوان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار