پنتاگون در بیانیه‌اش گفته است: "بعد از بررسی دقیق، وزارت دفاع به این نتیجه رسید ڪه انتشار این سه ویدیو طبقه‌بندی شده هیچ گونه توانایی یا سیستم حساسی را برملا نمی‌ڪند... وزارت دفاع این ویدیوها را منتشر می‌ڪند تا هر گونه سوء برداشت عمومی درباره واقعی بودن تصاویری ڪه دست به دست می‌شود را برطرف ڪند... اشیاء هوایی ڪه در این ویدیوها دیده می‌شوند به عنوان ناشناس دسته‌بندی شده‌اند."
کد خبر: ۸۴۶۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۸ 07 May 2020

«تابناک»، کاظم گلخنی؛ هر از گاهی اخبار ماوراء طبیعه بخصوص مشاهده بشقاب پرنده‌ها همه را غافلگیر می کند، و این احتمال که این موجودات ناشناس از فراسوی کیهان به زمین می‌آیند تا رفتار آدمی را تجسس کند باعث تفکر و تعمق خیلی از ما شده و حتی اسباب تحقیق و تفحص نهادهای نظامی غربی شده است.

آخرین خبر از پدیده بشقاب پرنده ها انتشار فیلمی از رصد این پرنده ناشناس توسط خلبانهای آمریکایی است که توسط پنتاگون پنج روز پیش منتشر و به حدی از شگفتی رسید که حتی در بخش تصویری رسانه‌های هرمزگانی (صبح ساحل) منتشر شد.
گفته نیویورڪ تایمز دو خلبان جنگنده‌های نیروی دریایی در سال ۲۰۰۴ ضبط ڪرده‌اند، شیئی را نشان می‌دهد ڪه بالاتر از سطح آب در اقیانوس اطلس در حال پرواز است.

جاذبه‌های ماورا طبیعه بی پایان است / آیا بشقاب پرنده ها واقعی هستند

دو ویدیوی مذکور گویا در سال ۲۰۱۵ فیلمبرداری شده و اشیاء پرنده‌ای را نشان می‌دهد ڪه یڪی از آنها در حال چرخش است. در این ویدیو صدای خلبان شنیده می‌شود ڪه می‌گوید: "نگاه ڪن پسر! دارد می‌چرخد!"

پنتاگون در بیانیه‌اش گفته است: "بعد از بررسی دقیق، وزارت دفاع به این نتیجه رسید ڪه انتشار این سه ویدیو طبقه‌بندی شده هیچ گونه توانایی یا سیستم حساسی را برملا نمی‌ڪند... وزارت دفاع این ویدیوها را منتشر می‌ڪند تا هر گونه سوء برداشت عمومی درباره واقعی بودن تصاویری ڪه دست به دست می‌شود را برطرف ڪند... اشیاء هوایی ڪه در این ویدیوها دیده می‌شوند به عنوان ناشناس دسته‌بندی شده‌اند."

بعد از انتشار این ویدیوها تام دلونگ در توییتی از سهامداران سازمانش تشڪر ڪرد و گفت ڪه امیدوار است بتواند بودجه برای تحقیقات بیشتر درباره این موضوع را فراهم ڪند.

این خواننده با همراهی شرڪایش، سازمان آموزشی خود در ارتباط با مسائل فضایی را در سال ۲۰۱۷ و با هدف مطالعه بشقاب پرنده‌ها و دیگری پدیده‌های فرازمینی تأسیس ڪرد.

جالب است بدانید طبق اسناد بنیاد موفان که از موسسات انگلیسی حوزه ماوراء طبیعی بود و اخیرا منحل شد ، بشقاب پرنده ها در مناطق جنگی حضور وسیعی دارند و طبق اسناد این موسسه در جنگ ویتنام باعث شدند با موشک رها شده یک فروند اف چهار آمریکایی ، ناو جنگی هوبارت استرالیایی که در منطقه دریایی چین بود بشدت آسیب ببیند.

این موسسه اعلام کرده که بشقاب پرنده ها گاهی از تسلیحات نظامی و موشک های رها شده قوای نظامی، بر علیه خودشان بکار می برد،
در همین پیوند، در جنگ کره سال ۱۹۵۳ بعد از اینکه سربازی از واحد ایزی کمپانی ارتش امریکا بسوی بشقاب پرنده ای شلیک کرد. بشقاب پرنده مذکور نوری از خودش متصاعد کرد که تمام نیروهای آمریکایی حاضر در منطقه شامل یک گردان شناسایی دچار ضعف و تحلیل بدنی شدند تا جایی که تمامی این سربازان را به صورت محرمانه به آمریکا عودت داد.


در گزارشهای موفان که تا چندی قبل محرمانه بود آمده است که بشقاب پرنده ها در جنگ ویتنام چند قایق گشتی آمریکایی را غرق کردند.

نکته مهم اینجاست که طبق دستور ستاد ارتش آمریکا با توجه به ناتوانی تسلیحاتی به قوای سه گانه دستور داده شد که از درگیری با بشقاب پرنده ها خودداری کنند.

بر طبق گزارشهای محرمانه نیروی هوایی ایران در سال ۱۳۵۴ نیز بشقاب پرنده ها وارد آسمان تهران شدند و جت های اف چهار ایرانی را که قصد یورش داشتند از کار انداختند به نحوی که فقط بعد از دور شدن بشقاب پرنده ها سیستم های پروازی جت های ایرانی بکار افتاد و آنها بسرعت به پایگاه خود بازگشتند.
ضمن اینکه حضور بشقاب پرنده ها در آسمان نواحی جنوبی و غربی ایران در زمان اشغال عراق توسط أمریکا بیشتر گزارش شد و حتی در چند مورد جنجال این مشاهدات به رسانه ها کشیده شد.

البته موضوع برخوردهای نظامی بشقاب پرنده ها معطوف به سالهای اخیر نمی شود و طبق اسنادی که ارتش چین نشر داده است در سالهای اشغال این کشور توسط ژاپن در سال ۱۹۳۳، یک هنگ کامل سه هزار نفری از ارتش چین که آماده حمله به قوای ژاپنی بود بعد از مشاهده اجسام نورانی در آسمان و اعلام گزارش به ستاد ارتش به صورت عجیبی محو شدند ، بعدها ارتش ژاپن اعلام کرد که هیچ نقشی در محو شدن این هنگ ۳ هزار نفری چینی نداشته است.

بر طبق اسناد موفان بشقاب پرنده ها در هنگام حمله بمب افکنهای آمریکایی به مناطق کوهستانی سلیمانیه در سال ۲۰۰۳ حضور داشته اند. پیش مرگه ها از اینکه اف شانزده های آمریکایی با عجله تمام از مقابل بشقاب پرنده ها فرار می کنند سخت حیرت می کنند اما کردها از دستور العمل ارتش آمریکا مبنی بر توان برتر بشقاب پرندها و خودداری از هر گونه برخورد نظامی با آنها مطلع نبودند.

در ایام اخیر نیز فیلم ها و تصاویری از حضور و حملات بشقاب پرنده ها در عراق و سوریه و حتی حمله به داعش در فضاهای مجازی منتشر شده است که رد و صحت این پدیده امر چندان ساده ای نیست.

بنا به اعلام بنیاد موفان بشقاب پرنده ها بشدت در اطراف مناطق جنگی در گردش هستند و گاهی نیز عکس العمل نشان می دهند. اینکه این مهمانان ناخوانده به دنبال چه نوع تفحص و تحقیقی از جنگ هستند و اینکه آیا واقعا این پدیده امر واقعی هست یا خیر جای تردید دارد اما یک نکته کاملاً بارز است و آن تعطیلی بنیاد تحقیقاتی موفان است .

موسسه ای که ده‌ها انبار کاغذ و اسناد مکتوب در مورد بشقاب پرنده ها جمع آوری کرد اما سرانجام درست در زمانی که تلفنهای همراه مجهز به دوربین در بین مردم جهان همگانی شد این موسسه در کمال بهت حیرت تعطیل شد.
اما داستان بشقاب پرنده همچنان ادامه دارد.
چندی قبل روزنامه دیلی استار انگلیس نوشت: انتشار فایلهای ویدئویی در یوتیوپ که نشان می دهد شیئی نظیر بشقاب پرنده عناصر داعش را در عراق یا سوریه بمباران می‌کند، بحث و جدل زیادی را در بین کاربران در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرده است.
به گزارش العالم، دیلی استار افزود: یکی از این فایلهای ویدئویی، شیئی را نظیر بشقاب پرنده نشان می دهد که بر فراز یک پایگاه نظامی داعش پرواز و آنرا بمباران می کند که این امر باعث وقوع چندین انفجار می شود.
به نوشته سایت المرصد، این فایلهای ویدئویی بحث و جدل زیادی را در شبکه های اجتماعی به راه انداخته است؛ به گونه‌ای برخی از کاربران این فایلها را ساختگی و برخی دیگر واقعی دانسته‌اند.
برپایه این گزارش، برخی کشورهای پیشرفته از پهپادهایی استفاده می کنند که در بین عموم مردم به بشقاب پرنده ها مشهور شده اند!

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار