ایسنا/کرمانشاه مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان کرمانشاه از راه افتادن هفت کاروان شادی نسیم انتظار در سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) از بقاع متبرکه شاخص استان خبر داد.
کد خبر: ۸۴۷۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱ 08 May 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،حجت الاسلام محمد صالحی اضافه کرد: این کاروان ها با اجرای برنامه مولودی خوانی به صورت خیابانی، شادی و نشاط را برای مردم در سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) به ارمغان می آورند.

صالحی با اشاره به حرکت این کاروان‌ها بدون هیچ تجمعی، گفت: این کاروان ها با هدف ایجاد فضای جشن و سرور از مبدا هفت بقعه متبرکه جهت اجرای برنامه های جشن خیابانی برپا می شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه ابرازامیدواری کرد: این نوع برنامه های شاد بتواند حال و هوای مردم را در این روزهای خانه نشینی کرونایی بهتر کند.

وی افزود: بقاع متبرکه امام زاده حسن (ع) اسلام آبادغرب، بقعه سلیمان بن داوود گیلانغرب، ‌ امام زاده احمد(ع) سنقر، امام زاده ابراهیم (ع)کنگاور، زیارتگاه و مسجدصاحب الزمان(عج) و امام زاده ابراهیم (ع) کرمانشاه و امام زاده باقر(ع) بیستون بقاعی هستند که کاروان ها از درب این بقاع به حرکت می افتند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار