فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) گفت: روز قدس روزی است که می توان از آن به عنوان مبنای استکبارستیزی و مقابله با رژیم نژادپرست صهیونیستی یاد کرد.
کد خبر: ۸۴۷۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶ 08 May 2020

سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) در جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت روز قدس و حماسه سوم خرداد استان اصفهان اظهار داشت: با فرمان حضرت امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بنام روز قدس نامگذاری شد تا در این روز مردم انزجار خود را از استکبار جهانی به دنیا اعلام کنند و با این دستور امام خمینی (ره) هرساله تمامی مردم دنیا چشم به حرکت ملت ایران در روز قدس دوخته‌اند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) عنوان کرد: اخبار و وقایعی که در حال رخ دادن است نشان می‌دهد که وضعیت اصفهان در دو هفته آینده سفید نخواهد بود و لذا از همین امروز برای شهر اصفهان برنامه ریزی های خاصی برای روز قدس در حال شکل گیری است.

سردار فدا با بیان اینکه باید از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی برای تبیین اهداف روز قدس استفاده کنیم، گفت: می‌توانیم با استفاده از فضای مجازی و رسانه‌ها مسابقات فرهنگی را برگزار کنیم که برای رده‌های سنی متفاوت جذابیت‌های مخصوص به خود را دارا باشد.

وی با اشاره به تقارن روز قدس و روز آزادسازی خرمشهر گفت: تقارن این دو روز با یکدیگر برای اهالی اصفهان یک ویژگی خاص و منحصر به فرد دارد چراکه با یاری خدا و همت دو لشکر ۱۴ امام حسین (علیه السلام) و همچنین لشکر ۸ نجف اشرف آزادسازی خرمشهر محقق شد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) در پایان از نحوه چگونگی اجرای راهپیمایی روز قدس خبر داد و خاطرنشان کرد: در روز قدس رژه نیروهای موتوری و خودرویی را خواهیم داشت که با نوشته‌ها و پلاکاردهایی که بر روی آنها نصب می‌شوند، انزجار خود را از استکبار جهانی به دنیا اعلام خواهند کرد که در این خصوص از صدا و سیما انتظار می‌رود پوشش خبری مناسبی را به جهانیان مخابره کند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار