قهرمان، نایب‌قهرمان و نفرات سوم مشترک نخستین دوره مسابقات مجازی کاراته دختران در قم معرفی و توسط هیأت کاراته تجلیل شدند.
کد خبر: ۸۴۷۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۴ 08 May 2020

به گزارش تابناک قم، هیأت کاراته که یکی از پرمدال‌ترین هیأت‌‌های ورزشی استان قم در سال 1398 بود و از میادین مختلف کشوری و بین‌المللی موفق به کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز شد، نخستین رقابت خود در سال جهش تولید را به شکل مجازی برگزار و نفرات برتر آن را معرفی کرد.

این رشته ورزشی که از باشگاه‌های متعددی در سبک‌های آزاد و بخش کنترلی کومیته و همچنین رشته کاتا در سطح استان قم برخوردار است همواره در خانه تخصصی کاراته واقع در مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم از رقابت‌های مختلف میزبانی می‌کند اما شیوع کرونا این بار فضای مسابقات را از سالن به خانه کاراته‌کاها برد.

با اطلاع‌رسانی نحوه برگزاری نخستین دوره مسابقات مجازی کاراته، کاراته‌کاهای 14 باشگاه در این پیکارها به میدان رفتند و رقابت برای کسب مقام‌های اول تا سوم مشترک و نشان‌های طلا، نقره و برنز بین 70 کاراته‌کا به انجام رسید، رقابتی که کاراته‌کاها در سه رشته کیهون، کاتا و کومیته به میدان رفتند.

هیأت کاراته قم از بهترین داوران خود برای قضاوت این رقابت‌ها و فیلم‌های ارسالی کاراته‌کاها از منازل خود استفاده کرد تا اینکه در بخش سبک‌های غیرکنترلی رده خردسالان به ترتیب نیکا نیک‌پرور و حسنا جعفری، رده نونهالان فاطمه فهیمی، فائزه فهیمی و نگار عربی‌گنجه و رده نوجوانان فاطمه‌سادات کاظم‌پور، زینب قراقیه و فاطمه عالمی‌وحدت اول تا سوم شدند.

رتبه‌های برتر سبک‌های کنترلی رده خردسالان به پارمیدا شریفی، زهرا دایی‌اسماعیلی، ضحی دایی‌اسماعیلی و نازنین قاسمی و رده نوجوانان به سما رحمتی، فاطمه صادقی‌چهر، فاطمه گائینی‌پور و مائده جوهری رسید، ضمن اینکه در اجرای تکنیک رده نونهالان حسنا پناهی‌فرد و ستایش جلیلیان و رده نوجوانان سارا امانی و نازنین استادعلی قهرمان و نایب‌قهرمان شدند.

در قسمت کاتای رده خردسالان کمربند زرد و نارنجی آیلین بختیاری، سنا عزیزعینی و نازنین‌زهرا ذکری، رده خردسالان کمربند سبز، آبی و بنفش مبینا عبدکریمی، فاطمه حاجیانی، ملیکا جعفری و هستی باباخانی و رده نونهالان (الف) کمربند زرد و نارنجی مهشید رنجبر، سیده‌مهرسا زمانی و سوگند جوزقی روی سکو رفتند.

همچنین در رده نونهالان (الف) کمربند سبز، آبی و بنفش محیا اکبری، زهرا شریفی، فریال رزاقی و سها حلوایی، رده نونهالان (ب) کمربند زیر قهوه‌ای زهرا اخویان، زهرا خوش‌نژاد، زهرا سوریان و مهسا شاهین، رده نوجوانان کمربند زیر قهوه‌ای تینا عبدلی، کوثر اقبالی، منیره حسینی و زینب حسینی‌مجرد و رده نوجوانان کمربندی قهوه‌ای و مشکی به ترتیب فاطمه حسنی، نرگس فدایی، نفیسه برزگر لایق و سارا حیدرفرد رتبه‌های برتر را به خود اختصاص دادند و تجلیل از نفرات برتر نیز همانند نحوه برگزاری مسابقات به شکل مجازی انجام شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار