محمد خسروی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: بر اساس آخرین داده های هواشناسی، دمای هوا از فردا (یکشنبه) تا روز سه شنبه به طور نسبی کاهش می یابد و از چهارشنبه تا روز جمعه مختصرا افزایش خواهد یافت.
کد خبر: ۸۴۷۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 09 May 2020

محمد خسروی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس آخرین داده های هواشناسی، هوای استان از بعد از ظهر امروز تا بعد از ظهر فردا، یکشنبه تحت تاثیر عبور موج ناپایداری از جو منطقه در بعضی ساعات همراه با وزش باد نسبتا شدید، گرد و غبار و رگبار پراکنده باران (بویژه در نواحی شمالی استان) گاهی همراه با رعد و برق خواهد بود.

وی افزود: به دنبال این وضعیت از روز شنبه تا پایان هفته، جو نسبتا پایداری در سطح منطقه برقرار خواهد بود، شایان توجه است دمای هوا که از فردا تا روز سه شنبه به طور نسبی کاهش می یابد و از روز چهارشنبه تا جمعه مختصرا افزایش خواهد یافت.

مدیر کل هواشناسی تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته دمای هوای کرمانشاه بین حداقل 6 و حداکثر 25 درجه سانتیگراد در نوسان بوده، طی این مدت سومار با بیشینه دمای 34 درجه سانتیگراد گرم ترین و شهرستان کنگاور با کمینه دمای 3 درجه سانتیگراد به عنوان خنک ترین نقاط استان گزارش و به ثبت رسیده است.

 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار