معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: اجرای طرح کاداستر (حدنگار) با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی و همچنین مبارزه با فساد از اولویت‌های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است.
کد خبر: ۸۴۷۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰ 09 May 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه  علی هادی معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کرمانشاه اظهار کرد:سازمان ثبت اسناد و املاک کشور یک سازمان بزرگ خدمات رسان است و علاوه  بر صدور سند خدمات زیاد دیگری مثل ثبت شرکت‌ها را انجام می‌دهد.

وی افزود: پایگاه ثبت اطلاعات اشخاص حقوقی را هم داریم یعنی به نوعی یک سازمان ثبت احوال در سازمان ثبت اسناد داریم که تا کنون بالغ بر ۲ میلیون ۵۰۰ هزار شناسنامه به ثبت رسیده است و در بحث اجرائیات مهریه، چک و سایر اسناد رهنی هم اضافه می‌شوند ما در سال ۹۸، ۱۱ هزار میلیارد تومان مطالبات معوق بانک‌ها را مدیریت کردیم، مرکز مالکیت معنوی نیز نشان‌های جغرافیایی را علاوه بر خدمات اصلی اش ثبت می‌کند یعنی محصولات مربوط به منطقه در این سازمان به ثبت می‌رسد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تصریح کرد: در داخل سازمان، سازمان‌هایی مثل مرکز مالکیت معنوی، اجرائیات و ثبت شرکت‌ها وجود دارد و این‌ها مستقیم با فضای کار در ارتباط اند. به هر حال نیروی انسانی در هر مجموعه‌ای حرف اول را می‌زند، پس باید به مردم خدمات رسانی کنیم، اولویت‌های سازمان که در طرح تحول هم ذکر شده، شامل اجرای کاداستر یا حد نگار است این طرح چیزی جز مدیریت زمین نیست و از زمین خواری جلوگیری می‌کند ۳۰ درصد پرونده‌های دادگستری مربوط به زمین خواری است.

این مسئول بیان داشت: موضوع مهم دیگر تکریم ارباب رجوع و معیشت کارکنان است ما با وجود تنگنا‌های مالی در سال‌های ۹۵، ۹۶، و ۹۷ تمام دیون را پرداخت کردیم تا معیشت کارکنان به خطر نیفتند در واقع در کل کشور بیش از ۲۰ میلیارد تومان دیون پرسنلی پرداخت کردیم، اولویت دیگر که در طرح تحول آمده مبارزه با فساد اداری است به علاوه از آیتم‌های ما در انتصاب مدیران داشتن روحیه مبارزه با فساد است. هر قدر فعالیت‌ها الکترونیکی شود مردم کمتر در صف خواهند بود، مورد بعدی بحث تفویظ اختیار به استان هاستما معتقدیم که استان‌ها علاوه بر مسئولیت باید اختیار هم داشته باشند.

هادی در پایان ضمن قدردانی از مراد خانی مدیر کل سابق این اداره کل در استان کرمانشاه، ابراز داشت: امید است با انتصاب آقای بشیری به عنوان مدیر کل جدید این سازمان که نیروی پای کاری است شاخص‌ها ارتقا یابند.

در ادامه امیر بشیری مدیر کل جدید ثبت اسناد و املاک  استان اظهار کرد: در ابتدا ولادت امام حسن مجتبی را تبریک می‌گویم، ما در کارمان به صبر و حلم احتیاج داریم، خصوصا در شرایطی که مشکلاتی در کشور وجود دارد. از اعتماد دکتر خدایان و هادی سپاسگزارم امید است بتوانم به این اعتماد پاسخ مناسبی دهم، البته این جز با همکاری همکاران محقق نمی‌شود، از مرادخانی قدردانی می‌کنم که خدمات خوبی در زمان مدیریت ایشان ارائه شد و علی رغم کارشکنی‌ها وی رسالت خود را انجام داد و قطعا از تجربیات و تلاش‌هایی که کردند استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه مرادخانی  فردی متعهد، متخصص و گر تلاش است و برای کرمانشاه سنگ تمام گذاشت، گفت: با کمک شما عزیزان اقدامی خوب در جهت پیشبرد اهداف خواهیم داشت. سیاست‌های امروز سازمان با سیاست‌های قبلی فرق می‌کند به این دلیل که باید به سمت الکترونیکی شدن پیش برویم.

 

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار