مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از بسته شدن پرونده مسکن مهر استان تا پایان امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۴۷۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰ 09 May 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،مسعود شریفی در جلسه امروز(۲۰ اردیبهشت) شورای مسکن استان، تعداد واحدهای مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر استان را ۴۵ هزار و ۱۷۶ واحد عنوان کرد و افزود: از این تعداد، تاکنون ۳۹ هزار و ۹۳ واحد افتتاح و تحویل شده است.

وی افزود: از مجموع واحدهای باقی مانده، ۲۷۷۳ واحد فاقد متقاضی یا با پیشرفت کمتر از ۳۰ درصد بوده و یا دارای معارض و مشکل هستند که عملا از لیست واحدهای مسکن مهر استان خارج شده اند.

شریفی تصریح کرد: با این احتساب ۳۸۱۴ واحد مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر استان باقی می ماند که این واحدها تا پایان سال تکمیل می شود که از این تعداد، ۲۰۰۴ واحد خودمالک و ۱۸۱۰ واحد در قالب تفاهم نامه است.

وی در تشریح نحوه پراکندگی این واحدها در سطح استان گفت: از مجموع ۳۸۱۴ واحد باقی مانده، ۲۹۸۸ واحد در شهرستان کرمانشاه، ۴۰۰ واحد در شهرستان اسلام آباد غرب، ۱۶۰ واحد در هرسین، ۱۵۴ واحد در جوانرود و ۱۱۲ نفر در شهرستان کنگاور است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: علاوه بر اینها ۱۲۵۶ واحد مسکن مهر نیز در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر استان باقی مانده که آنها نیز تا پایان امسال تکمیل می شود.

وی افزود: در مجموع با تحویل این ۵۰۷۰ واحد واحد عملا پرونده مسکن مهر استان تا پایان امسال بسته می شود.

شریفی در ادامه به مشکلات ۳۸۱۴ واحد مسکن مهر باقی مانده در شهرهای بالای 25 هزار نفر استان جهت افتتاح و بهره برداری تا پایان سال اشاره کرد و افزود: عملا بخشی از این واحدها تحویل مالکان شده، اما به دلیل عدم تکمیل محوطه سازی، افتتاح رسمی آنها انجام نشده است.

شریفی تصریح کرد: جهت تکمیل محوطه سازی نیازمند تامین اعتبارات ویژه هستیم و امیدواریم چند پروژه ای که این مشکل را دارند با تخصیص اعتبارات و کمک استان سریعا آماده افتتاح شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه افزود: در بحث رفع مشکل دو پروژه دیگر نیز نیازمند همکاری هرچه بیشتر بانک ها هستیم.

شریفی تصریح کرد: همچنین در یکی دو پروژه دیگر مشکلات دیگری با تعاونی ها داریم که رفع آنها همکاری بیشتر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان را می طلبد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار