جواد معینی در گفتگو با تابناک:
رئیس اتحادیه کتاب فروشان گفت: واحد‌های صنفی کتاب و لوازم التحریر از ۲۵ اسفندماه سال گذشته با دریافت کد بهداشتی، رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به بازگشایی واحد‌های صنفی خود اقدام کردند.
کد خبر: ۸۴۸۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵ 10 May 2020

جواد معینی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: از 25 اسفند گذشتهکه اعلام وضعیت قرمز شد تا 25 فروردین ماه امسال، کلیه واحدهای صنفی مربوط به کتاب و لوازم التحریر تعطیل شدند.

وی افزود: تمامی واحدهای صنفی با دریافت کد بهداشتی و رعایت مقررات مربوط به فاصله گذاری اجتماعی بازگشایی شدند. در واحدهای صنفی نیز علامت گذاری انجام شد و قسمتی که مربوط به فروش کتاب و لوازم التحریر است جدا شده است.

رئیس اتحادیه کتاب فروشان تصریح کرد: موضوعی که صنف کتاب فروشان در حال حاضر با آن رو به رو هستند این است که جز صنوف آسیب پذیر محسوب نشدند این در حالیست که در ایام شیوع کرونا آسیب زیادی دیده اند و از آنجا که مستقیما با مدارس و دانش آموزان مرتبط هستند تعطیلی مدارس تاثیر منفی بر بازار نهاده است.

معینی ادامه داد: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا، تحویل کتاب مدارس نیز به صورت اینترنتی و از طریق مدارس انجام می شود که به صنف کتاب فروشان آسیب زیادی وارد می کند چرا که عمده درآمد بسیاری از واحدهای صنفی کتاب و لوازم التحریر از این طریق بود.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار