مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه از راه اندازی پویش ختم قرآن کریم به نیابت از شهدا همزمان با سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۴۸۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵ 10 May 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،حجت الاسلام هادی عسگری ، اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان امسال برنامه معنوی ختم گروهی قرآن کریم با راه اندازی پویش مردمی تحت عنوان" بهار قرآن با شهدا"در کرمانشاه و همزمان با سراسر کشور برگزار می شود و در این طرح هر نفر به نیابت از یک شهید یک جزء و یا بخش هایی از قرآن کریم را تلاوت خواهد کرد.

عسگری افزود: این طرح با شعار قرآن در خانه و با هدف مشارکت دادن عموم مردم در ختم جمعی قرآن کریم به ویژه در بین خانواده های معظم شهدا و ایثارگران استان کرمانشاه و هدیه به روح مطهر شهدای گرانقدر برگزار می شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه اضافه کرد: به دلیل عدم حضور مردم در مساجد و محافل ختم گروهی قرآن کریم در این روزهای کرونایی برای جلوگیری از شیوع بیماری، اجرای این نوع طرح‌ها سبب رشد معنوی، روحیه بخشی و تقرب بیشتر مردم نسبت به ارواح طیبه شهدا می شود.

عسگری هدف از راه اندازی این پویش را فراهم کردن شرایطی برای آشنایی جامعه با شهدا عنوان و ابراز امیدواری کرد: با راه اندازی این پویش شاهد آشنایی بیشتر جامعه به ویژه نسل جوان با شهدا و الگوپذیری از آنها از باشیم.

عسگری افزود: علاقمندان برای شرکت در این پویش می توانند از طریق تماس با ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان محل سکونت خود و یا ثبت نام در سایت نوید شاهد اقدام کنند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار