مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از توزیع ۵۰ هزار پرس غذای گرم و سبد غذایی به ارزش چهار میلیارد تومان بین نیازمندان استان در ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۸۴۸۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵ 10 May 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،محسن رخصی، با اشاره به فرارسیدن هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام گفت: هرساله از 15 ماه مبارک رمضان که مصادف با ولادت امام حسن مجتبی(ع) است، هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام آغاز شده و تا 21 ماه مبارک همزمان با شهادت امام علی(ع) ادامه دارد.

وی افزود: در این هفته سعی بر این است توجه ویژه‌ای به بحث اطعام نیازمندان شود و در همین راستا از ابتدای ماه مبارک رمضان کار اطعام نیازمندان با جدیت در دستور کار قرار گرفته که در این هفته رنگ و بویی پررنگ به خود می‌گیرد.

رخصی با اشاره به راه اندازی 30 آشپزخانه مهدوی در سطح استان، گفت: این اماکن هر روزه پخت غذای گرم داشته و بعد از بسته بندی بهداشتی غذاها، کار توزیع آنها میان نیازمندان استان انجام می‌شود.

این مسئول افزود: در کنار توزیع غذای گرم، سبد غذایی هم که از محل کمک های مردمی تهیه شده، میان نیازمندان توزیع می‌شود.

رخصی تصریح کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 50 هزار پرس غذای گرم و بسته غذایی به ارزش چهار میلیارد تومان از محل کمک های خیرین میان نیازمندان استان توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه تاکید کرد: برنامه این است تا پایان ماه مبارک رمضان توزیع 150 هزار پرس غذای گرم و بسته غذایی را در میان نیازمندان استان داشته باشیم.

وی با اشاره به شیوع کرونا گفت: امسال متاسفانه توفیق اطعام دسته جمعی ایتام و نیازمندان از ما سلب شد و تنها سبدهای غذایی و بسته های غذای گرم درب منزل آنها ارسال می شود.

رخصی در ادامه تعداد خانوارهای تحت پوشش این نهاد را حدود 80 هزار خانوار اعلام کرد و از تمامی مردم خیر استان خواست تا در این ماه مبارک به یاری این خانواده ها بشتابند.

وی تصریح کرد: مردم نیک اندیش استان می توانند کمک های خود را به شماره حساب 010939093909 نزد بانک ملی یا شماره کارت 6037991899939627 واریز کرده و یا از طریق شماره گیری کددستوری #1*8877* کمک‌های خیرانه خود را پرداخت کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار