رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با انتقاد از شلوغی مراکز تعویض پلاک گفت: در حال حاضر روزانه بیش از هزار نفر به مرکز تعویض پلاک کرمانشاه مراجعه می کنند که این امر می تواند برای سلامت آنها در بحث پیشگیری از کرونا خطرناک باشد.
کد خبر: ۸۴۸۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰ 11 May 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،سرهنگ فضل الله شیری ، با اشاره به شروع به کار مراکز تعویض پلاک پس از تعطیلی حدود دو ماهه، گفت: این مراکز به دلیل شیوع بیماری کرونا از اوایل اسفند تا اواخر فروردین ماه تعطیل بودند و همین امر موجب انباشت کارها شده است.

وی افزود: با بازگشایی این مراکز با شلوغی بی سابقه ای مواجه هستیم، طوری که تنها در مرکز تعویض پلاک شهرستان کرمانشاه روزانه بیش از هزار مراجعه کننده داریم.

شیری از افزایش 80 درصدی مراجعات این مراکز نسبت به روزهای عادی سال خبر داد و افزود: این امر صف های طولانی را رقم زده و مراجعین از ساعت چهار صبح نوبت می گیرند.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در این مراکز گفت: در کنار رعایت نکات بهداشتی، بحث فاصله گذاری اجتماعی هم ضروری است و مردم برای حفظ سلامت خودشان بهتر است کار تعویض پلاک را به تاخیر بیندازند.

شیری خاطرنشان کرد: در حال حاضر این مراکز همه روزه بجز روزهای تعطیل فعال هستند و همه روزه بجز پنجشنبه‌ها تا ساعت 17 بعدازظهر خدمات رسانی می کنند و توصیه می کنیم مراجعین در ساعات بعدازظهر مراجعه داشته باشند و از ازدحام اول صبح خودداری کنند.

وی افزود: بحث تعویض پلاک نیازمند حداقل یک تا دو ساعت کار کارشناسی برروی خودرو است و همین روند کار را کند کرده و مردم برای پیشگیری از این معطلی و تجمع بهتر است کار خود را حتی المقدور به تاخیر بیندازند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه تصریح کرد: به احتمال زیاد به دلیل انباشت کارهای تعویض پلاک به دلیل تعطیلی طولانی مدت این مراکز، شلوغی مراکز تعویض پلاک تا خردادماه ادامه داشته باشد و توصیه می شود مراجعین کارهای تعویض پلاک خود را به بعد از این تاریخ موکول کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار