انتصاب
طی حکمی از سوی علی اوسط هاشمی، معاون وزیر تعاون و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، منصور جلیلوند به سمت مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی منصوب شد.
کد خبر: ۸۴۸۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱ 11 May 2020

 

معیار امام علی(ع) در انتصاب مدیران حکومتی- اخبار فرهنگی - اخبار ...

 در این حکم آمده است:

با استعانت از درگاه خداوند متعال نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان " منصوب می‌شوید.

 انتظارمی رود با بکارگیری توانمندی‌ها و تجارب خود و برقراری ارتباط مستمر، ضمن هماهنگی و تقویت تعاملات بین معاونت­ها، ادارات ستادی، مراکز تابعه، آموزشگاه‌های آزاد و نیز ارتباط موثر با استاندار محترم و اعضای شورای مهارت استان در اجرای سیاست­های کلی اشتغال، ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و اولویت‌های دولت تدبیر و امید در جهت توانمندسازی نیروی انسانی مورد نیاز بازارکار و همچنین افزایش کارایی شاغلین بخش­های مختلف اقتصادی استان با رویکرد آینده پژوهی و مدل‌های آموزشی نوین مهارتی و با جلب مشارکت آموزشگاه‌های آزاد و شرکای اجتماعی زمینه اشتیاق روز افزون به مهارت و ارتقاء آن در سطح جامعه را فراهم نمائید همچنین با رعایت اصل قانون مداری، اعتدال­گرایی و منشور اخلاقی در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

امید است با توکل به خداوند منان و سرلوحه قراردادن کاربست درایت و تدبیر در انجام وظایف محوله گام‌های مؤثری در راستای تحقق اهداف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان بردارید.

اربست درايت و تدبير در انجام وظايف محوله گام هاي مؤثري در راستاي تحقق اهداف وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي و سازمان برداريد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار