مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از حضور دو تیم از کرمانشاه در رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال و فوتبال کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۴۸۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵ 11 May 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،صابر رحیمی، با اشاره به ظرفیت‌های خوب ورزش استان در اکثر رشته‌های ورزشی، اظهار کرد: کرمانشاه از دیرباز در برخی رشته‌های ورزشی به عنوان قطب کشور مطرح بوده و پتانسیل‌های خوبی نیز در این رشته‌ها داریم.

وی فوتبال را از جمله رشته‌های ریشه دار در استان خواند و گفت: باتوجه به پیشینه و سابقه خوبی که در رشته فوتبال داریم و همچنین علاقمندان بسیار این رشته، اخیرا رایزنی‌هایی را با یکی از شرکت‌های تجاری بخش خصوصی در تهران داشته‌ایم تا حامی مالی یک تیم از کرمانشاه برای حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: همچنین این شرکت برای حمایت از حضور یک تیم والیبال از استان در لیگ دسته اول والیبال کشور نیز اعلام آمادگی کرده است.

وی اضافه کرد: این شرکت تجاری بخش خصوصی برای حمایت مالی از این دو تیم بصورت مکتوب به استان اعلام آمادگی کرده و ما نیز از حضور این اسپانسر استقبال می‌کنیم.

رحیمی تاکید کرد: براساس رایزنی‌هایی که با اسپانسر داشته‌ایم، مقرر شده تا از بازیکنان بومی برای تشکیل این دو تیم استفاده شود و تنها در صورتی که ضرورت داشته باشد بازیکنان غیربومی جذب شود.

وی یادآورشد: حضور دو تیم از استان رشته‌های فوتبال و والیبال در لیگ دسته اول کشور انگیزه‌ای برای رده‌های پایه در این رشته‌ها و ایجاد شور و هیجان در ورزش کرمانشاه خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار