جواد عاشوری با اشاره به کاهش قیمت تخم مرغ در بازار، ادامه داد: قیمت تخم مرغ به صورت شانه‌ای که در ماه گذشته ۲۰ تا ۲۲ هزار تومان بوده، به ۱۵ تا ۱۸ هزار تومان رسیده است.
کد خبر: ۸۴۸۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷ 11 May 2020
رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان از کاهش قیمت مرغ و تخم مرغ در بازار خبر داد و گفت: تقاضا برای خرید مرغ در همدان کاهش یافته است.

به گزارش ایسنا، عاشوری با بیان اینکه قیمت مرغ در همدان به ۹۰۰۰ تومان رسیده است، اظهار کرد: قیمت مرغ و تخم مرغ در بازار همدان کاهش یافته به طوریکه درحال حاضر قیمت مرغ از ۹۰۰۰ تا ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان است.

وی با اشاره به اینکه مرغ‌های سایر استان‌ها با قیمت ۱۱ هزار تومان به دست مصرف کننده می‌رسد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر وضعیت مرغ از نظر کمیت در بازار همدان عالی بوده، اما تقاضا کم است.

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان با تأکید بر اینکه تخم مرغ در همدان به صورت کیلویی فروخته می‎شود، یادآور شد: قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ در بازار همدان از ۷۲۰۰ تا ۷۳۰۰ تومان بوده است.

وی با اشاره به کاهش قیمت تخم مرغ در بازار، ادامه داد: قیمت تخم مرغ به صورت شانه‌ای که در ماه گذشته ۲۰ تا ۲۲ هزار تومان بوده، به ۱۵ تا ۱۸ هزار تومان رسیده است.

عاشوری با بیان اینکه هیچ کمبودی از نظر موجودی مرغ، تخم مرغ و ماهی در استان وجود ندارد، یادآور شد: در حال حاضر در بازار همدان ماهی قزل آلا با قیمت ۳۰ تا ۳۲ هزار تومان فروخته می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار