سید مهدی طالقانی در گفتگو با تابناک :
رییس شورای اسلامی شهر سنقر از بازنگری طرح جامع شهر بعد از گذشت ۱۵ سال و تعیین تکلیف زمین های خارج از محدوده شهری سنقر خبر داد.
کد خبر: ۸۴۹۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 12 May 2020

سید مهدی طالقانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه گفت: طی جلسات متعدد در طی دو سال گذشته و پیگیری های معاونت عمرانی استاندار، مدیرکل دفتر‌فنی استانداری، فرماندار، شهردار سنقر، اعضای شورای شهر، اداره مسکن و شهرسازی استان کرمانشاه و سایر دستگاه های ذیربط طرح جامع شهر سنقر توسط استاندار ابلاغ شد.

رییس شورای اسلامی شهر سنقر افزود: ساخت شهر و توسعه آن، نقش و عملکرد اصلی شهر در حال و آینده، جهات کلی توسعه شهر، کاربری های عمده و موثر، احتمالات جمعیتی و ظرفیت جمعیت پذیری در چهارچوب این طرح بوده و به نوعی راهنمای توسعه شهری خواهد بود.

وی درادامه از حل مشکل ۱۵ساله بیش از ۸۳ پلاک از زمین های شهرک شهرداری و مشکل ۵ساله مالکین پلاک های ورودی شهرک ولیعصر(عج) این شهر خبر داد و گفت: صاحبان این املاک سال ها درگیر خارج از محدوده بودن این پلاک ها بوده اند و عملا برای صدور پروانه ساخت وساز مشکلاتی داشتند وهمچنین در سنوات گذشته برای این افراد تعهداتی ایجاد شده بود و با پیگیر های متعدد شهردار سنقر و اعضای شورا این موضوع نیز در طرح جامع حل شده است.

طالقانی اظهار داشت: طرح تفکیک اراضی ناحیه کارگاهی نیز که بیش از ۳۰سال دچار مشکل بود و به نوعی بر زمین مانده بود نیز در طرح جامع برطرف شده و نوید بخش روزهای پرامید برای شهر خواهد بود.

رییس شورای اسلامی شهر سنقر همچنین در ادامه انتقال ترمینال سنقر که در قسمت جنوبی شهر به سمت جاده کرمانشاه واقع شده بود به قسمت ورودی شهر از سمت همدان در طرح بازنگری شده خبر داد.

وی در پایان از تمامی دستگاه های ذیربط از کلیه ادارات و دستگاه هایی که بناهایی در کابری های غیر در سنوات گذشته ایجاد کرده اند خواست که برای تعیین تکلیف و انجام امورات شهرسازی به شهرداری مراجعه نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار