فاطمه رضوان مدنی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه از عدم پذیرش در مراکز شبانه بهزیستی استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۸۴۹۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ 13 May 2020

فاطمه رضوان مدنی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: پذیرش نداشتن مراکز بهزیستی استان کاملاً بر اساس ضوابط و دستورالعمل‌های موجود است و حتی بیمارانی که به طور درازمدت در مراکز شبانه ساکن بودند و تنها برای چند روز به مرخصی رفته و بازگشته‌اند هم در ایام شیوع کرونا از اسفندماه تاکنون پذیرش نشده‌اند. وپذیرش نکردن‌ها در مراکز شبانه بهزیستی استان کاملاً بر اساس ضوابط و دستورالعمل‌های موجود است.

وی با تاکید بر اینکه در مراکز شبانه‌روزی بهزیستی پذیرش افراد جدید به دلیل شیوع بیماری کرونا ممنوع است، افزود:تا زمانی که بیماری کرونا با این وضعیت وجود داشته باشد و اجازه پذیرش بیماران جدید توسط ستاد کرونا در مراکز شبانه بهزیستی شامل سالمندان، معلولان و ... صادر نشود خانواده‌ها باید مسئولیت نگهداری از این افراد را بر عهده بگیرند.

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه در موارد بسیار محدود و اضطراری پذیرش تنها با دستور مقام قضائی انجام می‌شود، اظهار کرد: در این موارد اندک هم قبل از پذیرش دانشگاه علوم پزشکی آزمایش‌های متعدد لازم را برای فرد موردنظر انجام می‌دهد و باید تائیدیه آن‌ها ضمیمه حکم قاضی باشد تا بهزیستی پذیرش را انجام دهد که تاکنون بیشتر از یک یا دو مورد محدود آن هم با شرایط کاملاً خاص نبوده است.

رضوان مدنی با بیان اینکه تمام دستورالعمل‌های بهداشتی باید در مراکز بهزیستی رعایت شود،گفت: این موارد محدود که با حکم قضائی بودند و حتی سلامت آن‌ها توسط دانشگاه علوم پزشکی تائید شده بود برای دو هفته در محل جداگانه‌ای به صورت قرنطینه قرار گرفتند و پس از بررسی دوباره سلامت آنها، وارد مرکز شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار