مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت:طرح ۶ بانده کردن محور مهران به پایانه مرزی با پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصدی تا قبل از اربعین سال جاری تکمیل و زیر بار ترافیک می‌رود.
کد خبر: ۸۴۹۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰ 13 May 2020

 به گزارش تابناک ایلام، علی اصغر کاظمی اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت‌های راه و شهرسازی استان توسعه زیرساخت‌های ارتباطی به ویژه در محورهای منتهی به مرز مهران است.

وی افزود: با توجه به افزایش همه ساله زائران اربعین در مرز بین‌المللی مهران و همچنین تردد کامیون‌های تجاری در فاصله پل زائر تا پایانه مرزی، مقرر شد تا این مسیر ۱۱ کیلومتری ۶ بانده شده و در کنار آن نیز مسیر پیاده راه نیز اجرا شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اعتبار هزینه شده در اجرای این پروژه را ۲۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و یادآور شد: در حال حاضر عملیات خاکریزی و خاکبرداری این پروژه انجام و تعریض پل‌های مسیر در دستور کار قرار گرفته است.

کاظمی با اشاره به وضعیت جاده ایلام - مهران گفت: از مجموع ۱۲۰ کیلومتر مسیر جاده (از میدان ارغوان تا پایانه مرزی) تاکنون ۱۰۵ کیلومتر از این محور تکمیل و زیر بار ترافیک رفته است.

وی مدت زمان اجرایی کردن این میزان از چهارخطه کردن جاده ایلام - مهران را در مدت چهار سال اعلام کرد و افزود: عملیات چهارخطه کردن ۲ محور در مسیر مهدی آباد تا صالح آباد به طول هفت کیلومتر و منطقه کنچانچم (لاین برگشت) به طول هشت کیلومتر باقی مانده است که اقدامات اجرایی آن‌ها هم اکنون با پیشرفت بیش از ۵۰ درصد توسط پیمانکاران در حال انجام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار