حجت‌الاسلام سید موسی حسینی مجد گفت: در مرحله نخست ۲ هزار بسته غذایی و در مرحله دوم هزار و ۷۰۰ بسته بین افراد آسیب دیده از کرونا توزیع شده و آستان قدس رضوی و یک بنیاد خیریه هم ۳۰۰ بسته هدیه کردند.
کد خبر: ۸۵۰۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱ 14 May 2020
رئیس ستاد مردمی مقابله با کرونا در اسدآباد گفت: ۲ هزار بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش مؤمنانه بین خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا توزیع شد.

به گزارش تسنیم، هر چند گسترش کرونا تلخی‌های زیادی با خود به همراه داشت، اما زیبایی‌هایی در دل همین سختی‌ها ظهور کرد که مدت‌ها بود به فراموشی سپرده شده بود.

مدت‌ها بود که دیگر برخی کمتر به فکر همسایه بودند و کمتر از دوست و فامیل سراغ می‌گرفتند؛ سرشان به زندگی خودشان گرم بود و هر چه داشتند برای خودشان خرج می‌کردند.

حالا این روز‌ها کرونا بهانه خوبی شد تا بازار همدردی و همراهی با دیگرانی که وضع زندگی‌شان به خوبی بقیه نیست داغ شده و هر فرد به قدر توان برای یاری برادران دینی گام بردارد.

رئیس ستاد مردمی مقابله با کرونا در اسدآباد با اشاره به جلوه‌های مواسات در این شهرستان  گفت: ۴ هزار نفر بر اثر گسترش ویروس کرونا در اسدآباد دچار آسیب شغلی شده‌اند که بسه‌های معیشتی در دو مرحله بین آن‌ها توزیع شد.

حجت‌الاسلام سید موسی حسینی مجد افزود: در مرحله نخست ۲ هزار بسته غذایی و در مرحله دوم هزار و ۷۰۰ بسته بین افراد آسیب دیده از کرونا توزیع شده و آستان قدس رضوی و یک بنیاد خیریه هم ۳۰۰ بسته هدیه کردند.

وی بیان کرد: در کنار ستاد مردمی مقابله با کرونا، مؤسسات خیریه هم به جامعه هدف خود با اهدا بسته‌های غذایی کمک می‌کنند.

امام جمعه اسدآباد از جمع‌آوری ۱۷۰ میلیون تومان کمک نقدی از مردم خبر داد و گفت: این مبلغ بین ۲۵۰ کارگر روزمزد اسدآباد توزیع شده و به هر یک از آن‌ها از ۱۰۰ هزار تا ۳۰۰ هزار تومان تعلق گرفت.

حسینی مجد اعلام کرد: مردم متدین اسدآباد تعداد زیادی دام را به نیت سلامتی حضرت امام زمان (عج) و رفع بلا در روز‌های گسترش ویروس کرونا قربانی کرده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار