امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت: ۱۲ هزار بسته غذایی در ایام ماه مبارک رمضان با انجام رزمایش کمک مومنانه توسط بنیاد علوی وابسته به بنیاد مستضعفان و کمک‌های خیران و مردمی در بین نیازمندان این شهرستان که بر اثر بیماری کرونا متضرر شده‌اند، توزیع می‌شود.
کد خبر: ۸۵۰۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸ 14 May 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا حجت الاسلام جواد فاطمی نسب روز چهارشنبه در آیین آغاز رزمایش کمک مومنانه بنیاد علوی وابسته به بنیاد مستضعفان با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسوولان شهرستان سرپل ذهاب، اظهار کرد: در این طرح هفت میلیارد ریال کمک‌های نقدی به نیازمندان شهرستان پرداخت می‌شود.

وی اظهار داشت: ۵۶۰ فقره وام قرض الحسنه نیز توسط بنیاد علوی به نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا پرداخت می‌شود.

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: خلق حماسه و فرصت‌ها از ویژگی‌های بارز ملت ایران است و مردم در بحران‌های مختلف پای کارآمده و از تهدیدات فرصت سازی می‌کنند و نمونه بارز این حضور در جریان زلزله آبان ۹۶ غرب کرمانشاه نیز به خوبی نمایان است.

وی گفت: در بحبوحه تهدید ویروس کرونا فرصت‌های بسیاری ساخته شد و در دوران شیوع پیک بیماری، هیچ فرد بیماری در کشور در پشت در بیمارستان‌ها معطل و بلاتکلیف نماند و این درحالی بود که دردیگر کشور‌های دنیا شاهد دریافت نکردن خدمات پزشکی هستیم.

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: معیشت مردم در جریان بیماری کرونا متضرر شد، ولی با ندای رهبر انقلاب، مردم و مسوولان به میدان آمده و حماسه‌های بسیاری خلق کردند.

مسوول قرارگاه جهادی حاج احمد متوسلیان گفت: این قرارگاه در جریان زلزله سال ۱۳۹۶ به یاری مردم سرپل ذهاب آمد که با ساخت بیش از ۱۴۰ واحد مسکونی، ساخت و مرمت هفت مسجد و ۱۲ مدرسه و فضا‌های ورزشی اقدام‌های ارزشمندی را انجام داد.

جواد صیادی افزود: قرارگاه جهادی حاج احمد متوسلیان در بحران کرونا نیز به میدان آمد و با مشارکت بنیاد مستضعفان در رزمایش مواسات و همدلی نسبت به اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی به نیازمندان سرپل ذهابی اقدام می‌کند.

وی اظهار داشت: توزیع سه هزار بسته موادغذایی، ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه کارت هدیه ۲ میلیون ریالی و ۵۶۰ فقره وام قرض الحسنه بین نیازمندان سرپل ذهابی از کمک‌های قرارگاه حاج احمد متوسلیان به مردم سرپل ذهاب بوده است.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۱۱۰ هزار و ۷۶۷ نفر در ایران به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۴۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به ۶ هزار و ۷۳۳ نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز سه شنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس بیان کرد: از دیروز تا امروز ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی هزار و ۴۸۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۱۱۰ هزار و ۷۶۷ نفر رسید.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار