معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: احیا واحدهای صنعتی راکد، نیمه فعال و افزایش تکمیل ظرفیت از برنامه های گروه اقتصادی استان در سال جهش تولید است.
کد خبر: ۸۵۱۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹ 17 May 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ حیدر نعمتی روز یکشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری و نامگذاری امسال به نام سال جهش تولید با برنامه ریزی دقیق و مناسبی که از همین ابتدا تدوین کرده ایم درصدد اجرایی و عملی کردن این شعار هستیم.

وی با بیان اینکه تمامی مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی و همچنین برنامه عملیاتی و پیشنهادات از سوی دستگاه های تخصصی اخذ شده است، یادآور شد: در راستای توسعه کسب و کارهای خرد و کوچک، ایجاد اشتغال مولد و استفاده مطلوب از ظرفیت های بالقوه همچنان در ستاد تسهیل پیگیر فعال سازی واحدهای راکد و راه اندازی واحدهای جدید هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: بیشتر مسایل و مشکلات واحدها بحث استمهال تسهیلات، انباشت بدهی بانکی، تامین اجتماعی، مالیاتی و ... است که با توجه به اعضای هیات مورد اعتماد اقتصادی استان سعی شده این مسایل بررسی و راهکاری برای رفع آنها پیدا شود.

نعمتی گفت: بانک ها دارای بخشنامه ها و دستورالعمل های داخلی هستند که مانع اجرای مصوبات ستاد تسهیل می شود از این رو از آنها تقاضا داریم که این موارد را به کارگروه اعلام تا از طریق استاندار با مذاکره مدیران مرکز این موانع برطرف شود.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: هدف اصلی همه ما برداشتن قدم های مثبت و مطمعن برای توسعه اقتصادی استان است و در این زمینه همه راهکارهای موثر برای رفع مواع را بررسی، تحلیل و اجرا خواهیم کرد.

نعمتی از بانک های عامل استان خواست تا با پرداخت به موقع سرمایه در گردش به احیا و فعال سازی واحدهای راکد کمک کنند.

در این نشست وضعیت پنج طرح تولیدی استان مورد ارزیابی قرار گرفت و تصمیماتی در راستای رفع مشکل آنها مصوب شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار