کد خبر: ۸۵۱۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸ 17 May 2020

اعداد اعجاب انگیز اسنپ در سال ۹۸

شروع هر سال فرصت مناسبی است تا نگاهی به گذشته بیندازیم و مسیر رفته را مرور کنیم؛ سال ۹۸ برای همه ما سال عجیبی بود. سالی که فراز و نشیب‌های بسیار داشت و در روزهای پایانی‌اش پدیده‌ای به نام «کرونا» تمام کشورها را تحت تاثیر قرار داد.

امروز خیلی از ما ترس‌ها و نگرانی‌هایی را تجربه می‌کنیم که در سراسر کره زمین مشترک است. اما چیزی که برای همه مسلم شده این است که باید از گذشته درس بگیریم و قدر لحظه‌ها را بدانیم. همراه ما شوید تا با هم آلبوم اسنپ را در سال ۹۸ ورق بزنیم؛ راه‌های رفته را بشمریم، لحظه‌های خوش را مرور کنیم و در نهایت برای یک آینده متفاوت برنامه‌ تازه‌ای بریزیم.

 

اسنپ در سالی که گذشت

اسنپ در تمام لحظات سالی که گذشت همراه شما بود؛ ما هم مثل شما روزهای دشوار و پر فراز و نشیبی را تجربه کردیم، اما دغدغه اصلی‌مان این بود که بهترین خدمات را برای شما فراهم کنیم. اسنپ در سال ۹۸ دیگر تنها یک سامانه هوشمند حمل‌ونقل نبود؛ امکان سفارش غذا، خرید از سوپرمارکت، شارژ سیم‌کارت، ارسال بار با وانت، خرید بلیت پرواز، خرید بسته اینترنت، خرید بلیت اتوبوس، رزرو هتل خارجی، بازی، رزرو اقامتگاه اقتصادی، درخواست تاکسی خطی، رزرو هتل داخلی، پرداخت قبض به سوپراپلیکیشن اسنپ اضافه شد تا تمام نیازهای شما را به شکل آنلاین پاسخ دهیم. با ما همراه باشید تا گزارشی را از عملکرد اسنپ در سال ۹۸ مرور کنیم.

۱۵ هزار سفر رفت و برگشت به خورشید

در سالی که گذشت کاربران بیش از ۲۱۰میلیون و ۳۰هزار و ۴۶۳ ساعت را در اسنپ سپری کردند. در حقیقت مردم ایران در سال گذشته در مجموع به اندازه ۲۳هزار و ۹۶۲ سال از عمرشان را در اسنپ گذراندند؛ عددی که تصور آن هم سخت است! یکی دیگر از اعداد شگفت‌انگیز اسنپ مربوط به مسافت طی‌شده در سفرهای اسنپی است. اگر بخواهیم کیلومتر طی‌شده با اسنپ را در سال گذشته حساب کنیم عددی که به دست می‌آید حدودا برابر است با ۱۵هزار بار سفر رفت‌وبرگشت به خورشید!

تعداد راننده‌های اسنپ تا پایان سال ۹۸ به بیش از ۲میلیون نفر می‌رسد که حدود ۳درصد آن‌ها را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

برای ارزیایی کیفیت سفرها بازخوردهای مسافران بهترین ملاک است. میانگین امتیاز کاربران مسافر به سفرهای اسنپی در سال گذشته ۴.۷ از ۵ بود و به طور متوسط ۴۳درصد سفرها امتیازدهی شده‌اند. نکته جالب این‌که رفتار کاربران راننده مهم‌ترین دلیل برای امتیاز مثبت و منفی بوده است؛ یعنی گزینه‌های «رفتار مناسب» و «رفتار نامناسب» مهم‌ترین دلایل قوت و ضعف سفرهای اسنپی بوده است. بیشترین شهرهایی که کاربران امتیاز پایان سفر خود را ثبت می‌کنند به ترتیب قشم، یزد، ارومیه، زاهدان و شهرکرد هستند. اگر برایتان سوال است که راننده‌های اسنپ در کدام شهرها بالاترین امتیاز سفر را ازآن خود کرده‌اند، باید بگوییم که سفرهای اسنپی در شهرهای ارومیه، اردبیل، ایلام و بوشهر بالاترین امتیاز را دارند.

در حال حاضر اسنپ در ۱۴۴ شهر ایران فعال است و بیشترین سفرهای سال گذشته در شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، شیراز و کرج انجام شده است. با پایان سال ۹۸ و در پنجمین سال فعالیت اسنپ بیش از ۳۰میلیون مسافر در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

۵ گام اسنپ در جهت مسئولیت اجتماعی

هر سازمانی در قبال جامعه و محیط اطرافش مسئولیت دارد و باید تلاش کند تا جایی‌که می‌تواند در مسیر حفظ، مراقبت و کمک به جامعه فعالیت کند. در سالی که گذشت اسنپ در زمینه مسئولیت اجتماعی، گام‌های متعددی برداشت که در ادامه به جزئیات آن‌ها می‌پردازیم.

 

طرح «با شما در حرکتیم» برای حمایت از افراد دارای معلولیت

در اسنپ ما به ایجاد فرصت‌های برابر برای تمام افراد جامعه اعتقاد داریم، از جمله افراد دارای معلولیت. به همین دلیل از همان ابتدای فعالیت اسنپ تلاش کردیم تا بتوانیم شرایط کار و حضور این افراد را در جامعه بهبود بخشیم. در راستای توانمندسازی جامعه معلولان رانندگان دارای معلولیت از پرداخت کمیسیون در اسنپ معاف هستند. در پایان سال ۹۸ بیش از ۱۱هزار راننده دارای معلولیت در اسنپ مشغول به کار بودند و در سال گذشته مجموعا بیش از ۱۲میلیون سفر اسنپی توسط این عزیزان انجام شده است.

با تسهیلات اسنپ برای رفت‌وآمد افراد دارای معلولیت، ۶۴هزار سفر انجام شد. طرح «با شما درحرکتیم» که شامل تخفیف ۲۰درصدی سفر برای این عزیزان بود، از نیمه آذرماه سال ۱۳۹۸ آغاز شد و در انتهای اسفند ۱۳۹۸ به پایان رسید.

 

طرح «همراه زنان سرزمینم» برای حمایت از زنان سرپرست خانوار

در کمپین «همراهِ زنانِ سرزمینم» حدود ۴۱۷نفر از زنان عضو ناوگان اسنپ که سرپرست خانواده بودند، از پرداخت کمیسیون معاف شدند. مجموع مبلغ معافیت این افراد تا پایان سال نزدیک به ۲۴۰میلیون تومان بود. افراد مشمول در این طرح از ۳۱مرداد ۱۳۹۸ تا پایان اسفند ۱۳۹۸ از پرداخت کمیسیون معاف شدند.

 

طرح «دنیای متفاوت من» برای حمایت از افراد دارای اتیسم

در سال گذشته اسنپ با هدف اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی جامعه در مورد اختلال اتیسم با انجمن اتیسم ایران همکاری کرد. در این کمپین فرهنگ‌سازی و افزایش آگاهی جامعه را در مورد اختلال اتیسم دنبال کردیم تا به همه‌ افراد جامعه بگوییم که دنیای این عزیزان از دنیای دیگران کاملا متفاوت است. خبر خوب اینکه همکاری مشترک اسنپ و انجمن اتیسم امسال هم ادامه دارد.

 

«در مسیر آزادی» برای آزادی زنان زندانی

اسنپ به مناسبت روز خبرنگار سال ۹۸، به نیابت از خبرنگاران، پرداخت بدهی ۶ زندانی زن را تقبل کرد. مجموع بدهی این زنان که در ندامتگاه شهر ری بودند، مبلغ ۹۵میلیون تومان بود که توسط اسنپ پرداخت شد و این افراد توانستند آغازی دوباره را تجربه کنند.

 

 طرح «سفر به سلامت» برای مقابله با کرونا

 در ماه آخر سال و همزمان با شیوع کرونا، اسنپ تمام تلاش خود را برای حفظ سلامت کاربران راننده و مسافر خود به کار بست. تلاش‌های اسنپ برای مقابله با کرونا در سال جاری هم همچنان ادامه دارد؛ در این زمینه اقداماتی مثل الزامی کردن استفاده از ماسک و اعطای وام ۵میلیون تومانی به رانندگان مبتلا به کرونا را می‌توانیم ذکر کنیم. در ادامه می‌توانید مهم‌ترین اقدامات اسنپ در سال ۹۸ را برای مبارزه با شیوع کرونا بخوانید.

· آموزش و اطلاع‌رسانی با استفاده از تمام کانال‌های ارتباطی اسنپ

· توزیع بیش از ۵۰‌هزار عدد از اقلام استریل (ماسک، دستکش و ...) بین کاربران راننده اسنپ در زمان شیوع بیماری کرونا در تهران، شیراز، مشهد، اصفهان، کرج، قم و رشت

· ضدعفونی کردن حدود ۵۰‌هزار خودرو از ناوگان اسنپ در ۱۰ روز پایانی اسفندماه و همزمان با شیوع بیماری کرونا در تهران، کرج، مشهد، اصفهان، قم و شیراز

· عدم کسر مبلغ وام اعتبار سهمیه سوخت از حساب کاربران راننده تا اطلاع ثانوی

 

پشتیبانی و داستان نیم قرن مکالمه در یک سال!

آمارهای پشتیبانی همیشه یکی از جذاب‌ترین بخش‌های گزارش‌های اسنپ است؛ همکاران ما در پشتیبانی شبانه‌روز تلاش می‌کنند تا شما تجربه بهتری از سفرهایتان داشته باشید. در سال گذشته در مجموع ۱۵میلیون و ۴۲۱هزار و ۹۲۲ تماس ورودی و خروجی با پشتیبانی برقرار شده و در مجموع همکاران پشتیبانی اسنپ بیش از ۴۳۴هزار و ۵۴۷ ساعت با کاربران اسنپ گفت‌وگو کردند. اگر تصور کنیم که تنها یک نفر در پشتیبانی موظف بود به این تماس‌ها پاسخ دهد، باید حدود ۵۰سال از عمرش را سپری می‌کرد تا به تمام این مکالمات بپردازد؛ بله حدود نیم قرن! شاید همین‌جا برایتان سوال شود که چند نفر در پشتیبانی اسنپ مشغول به کارند؟ پاسخ این سوال ۴۳۰ نفر است.

درست است که همکاران پشتیبانی همیشه پاسخگوی شما هستند اما در بعضی از ماه‌ها به دلایل مختلف تعداد تماس‌ها بیشتر می‌شود. سال گذشته بیشترین تماس با پشتیبانی اسنپ در آذرماه انجام شده است. علت افزایش تماس‌ها در این ماه تا حد زیادی به سهمیه‌بندی بنزین ارتباط داشت. بیشترین تعداد تماس ورودی در تاریخ ششم آذرماه با ۷۵هزار و ۷۲۲ تماس ثبت شده و همچنین بیشترین تعداد تماس پاسخ داده شده در یک ماه، باز هم مربوط به ماه آذر و تعداد یک میلیون و ۱۵۵هزار و ۸۵۶ تماس بوده است. همچنین ماه تیر، دومین ماه پرتماس برای پشتیبانی اسنپ بود.

 

عمده‌ترین شکایت کاربران از چیست؟

رسیدگی به شکایات کاربران وظیفه اصلی پشتیبانی اسنپ است. در سال ۹۸ به طور کلی ۸۴۶هزار و ۵۰۵ پرونده با عنوان‌های مختلف شکایتی در پشتیبانی ثبت شده که کارشناسان تیم پشیتبانی تمام تلاش خود را برای جلب رضایت کاربران انجام داده‌اند. بیشترین علت شکایت کاربران به واحد پشتیبانی مربوط به اعتراض به لغو سفر بوده و همچنین اعتراض‌های متفرقه (مانند نوع وسیله نقلیه یا مواردی از این دست)، شکایت در خصوص کارت به کارت کردن هزینه سفر و پرحرفی هم دلایل عمده دیگر تماس با این مرکز است.

برای رسیدگی سریع‌تر و دقیق‌تر به موضوعات حساس از اواخر فروردین ۹۸ تیم جدیدی با عنوان تیم اس‌اواس (SOS) به پشتیبانی اسنپ اضافه شد تا موارد خاص را بررسی و پیگیری کنند. منظور از موضوعات خاص مواردی است که در ارتباط با سلامت کاربران یا مسائل قضایی است، همچنین تماس‌هایی که نیازمند واکنش سریع از طرف اسنپ هستند نیز در این دسته می‌گنجند. به طور متوسط ماهانه هزار و ۷۴۲ تماس حاد به این تیم ارجاع داده می‌شود، که کارشناسان در کوتاه‌ترین زمان ممکن طبق پروتکل‌های شرکت اقدامات لازم را تا بررسی کامل موضوع و دلجویی از کاربر انجام می‌دهند. بیشترین تعداد تماسی که به این واحد ارجاع شده در ماه بهمن و کمترین تماس مربوط به ماه اردیبهشت بوده است.

 

 ۴۳ تماس برای یافتن فرزند

در تاریخ ۵ بهمن سال گذشته گزارشی مبنی بر مفقودی یکی از کاربران مسافر از طرف پدر او به پشتیبانی اسنپ اعلام شد. با توجه به اینکه گزارش جزو موارد حاد بود، موضوع به سرعت به تیم ‌اس‌اواس ارجاع داده شد. بعد از بررسی‌های لازم طبق پروتکل اسنپ با کاربر مسافر صحبت و مشخص شد خوشبختانه هیچ‌گونه مشکلی در طول سفر برایش ایجاد نشده. به هر حال پشتیبانی به کاربر اعلام کرد تا با پدر خود در ارتباط باشند و ایشان را از نگرانی در بیاورند. اما متاسفانه کاربر به دلیل مشکلات خانوادگی هیچ تماسی با پدر خود نمی‌گیرد. عجیب اینکه پدر مسافر در کمتر از ۱۲ساعت بیش از ۴۳مرتبه برای دریافت اطلاعات تماس راننده و مقصد سفر با اسنپ تماس می‌گیرند ولی برای احترام به حریم خصوصی کاربران پشتیبانی نمی‌تواند اطلاعات سفر را در اختیار ایشان بگذارد. متاسفانه پدر کاربر در طول این ۴۳ تماس انواع تهدیدها و ناسزاها را به کار بردند در مقابل همکاران پشتیبانی تلاش کردند تا او را آرام کنند. به هر حال امیدورایم اختلافات این پدر و پسر هم با رسیدن سال نو حل‌وفصل شده باشد.

 

بامزه‌ترین تماس سال ۹۸

با این حجم بالای تعداد تماس‌ها طبیعی است که خاطرات خنده‌دار زیادی برای همکاران پشتیبانی باقی مانده‌ باشد؛ تماس‌هایی که هر وقت به آن‌ها فکر می‌کنند ناخودآگاه لبخندی روی لبانشان می‌نشاند. به گفته همکاران پشتبانی بامزه‌ترین تماسی که سال گذشته با اسنپ گرفته شده مربوط به یک راننده است که حدود ساعت ۴بامداد با پشتیبانی تماس می‌گیرد و می‌پرسد: «آخرین ورژن نرم‌افزار اسنپ چند است؟» کارشناس پاسخ می‌دهد: «نسخه ۳.۲.۷» راننده در جواب می‌گوید: «آفرین! می‌بینم که ترکیب را هجومی بستید.

۱۱۰هزار کاربر راننده از خدمات باشگاه رانندگان استفاده کردند

 باشگاه رانندگان اسنپ تلاش می‌کند نیازهای کاربران راننده را در زمینه‌های مختلف شناسایی کند و امکانات لازم را برای رفع آنها فراهم آورد. در سالی که گذشت بیش از ۱۱۰هزار کاربر راننده از خدمات باشگاه رانندگان استفاده کردند. در این میان ۷۵هزار نفر از طرح‌های مربوط به لوازم و قطعات خودرو، تایر و روغن و بیش از ۱۷هزار نفر هم از خدمات کارواش استفاده کردند. همچنین نزدیک به ۷هزار نفر از خدمات انواع بیمه باشگاه رانندگان استفاده کردند. علاوه بر این بیش از ۵هزار نفر از کاربران راننده نیز از خدمات مراکز درمانی طرف قرارداد باشگاه رانندگان برای خود و یا خانواده‌شان استفاده کردند. تفریح و آموزش بخش جدایی‌ناپذیر زندگی است؛ در سال گذشته بیش از ۴هزار راننده از خدمات تفریحی و آموزشی (مانند استخر، سینما و کلاس‌های آموزشی) باشگاه رانندگان بهره‌مند شدند. همچنین در سال ۹۸ در مجموع یک‌میلیارد تومان وام کم بهره به کاربران راننده اعطا شد. علاوه بر این موارد بسیاری خدمات و تسهیلات دیگر در کنار برگزاری کمپین‌ها و جشنواره‌های مختلف و اعطای جوایز به کاربران راننده صورت گرفت. در مسیر برطرف‌ کردن نیازهای کاربران راننده گرچه گام‌های بسیاری برداشته شده، اما امیدواریم در سال پیش‌ رو بتوانیم برای قدردانی از زحمات این عزیزان که شایسته بهترین‌ها هستند، اقدامات موثرتری انجام دهیم.

 

سوپراپلیکیشن اسنپ

در سال گذشته اسنپ تبدیل به یک سوپراپلیکیشن شد تا بتواند بخش اعظم نیازهای کاربرانش را به طور آنلاین برطرف کند. با ما همراه باشید تا آماری کلی درباره سوپراپلیکیشن را مرور کنیم و بعد از آن به عملکرد هر اپلیکیشن در سال ۹۸ بپردازیم. به جز اسنپ‌باکس، تمام سرویس‌های موجود در اسنپ در سال گذشته به این اپلیکیشن اضافه شدند و در طول یک ‌سال شاهد رشد خوبی در تمام آن‌ها بودیم. به طور مثال امسال در اسنپ‌فود تعداد سفارش‌ها ۱۳۴درصد رشد داشته است. فروش بلیت هواپیما هم بعد از اضافه شدن به سوپراپلیکیشن اسنپ رشد خوبی را تجربه کرد. در این میان سرویس‌هایی بودند که کار خود را از ابتدا در سوپراپلیکیشن آغاز کردند؛ مانند سرویس «وانت» که برای جابه‌جایی بارهای سنگین مورد استفاده قرار می‌گیرد و در مدتی کوتاه توانست به آمار فروش قابل توجهی دست یابد. قرار است در سال ۹۹ هم سرویس‌های جدیدی به سوپراپلیکیشن اسنپ اضافه شود، به نظر شما این سرویس‌ها چه خواهند بود؟ فروش بلیت قطار یکی از اولین سرویس‌هایی بود که در سال ۹۹ به اسنپ اضافه شد، شاید تلویزیون اینترنتی گزینه‌ بعدی باشد.

 

شرکت اسنپ از چند نفر تشکیل شده؟

شاید برای شما اسنپ گرفتن به معنای باز کردن اپلیکیشن و ثبت درخواست سفر باشد، اما واقعیت این است که در پشت صحنه این اپلیکیشن، افراد بسیاری تلاش می‌کنند تا یک تجربه کاربری خوب داشته باشید. از بین هزار و ۵۴۶ نفری که در اسنپ استخدام هستند، بیشترین تعداد نیروها (۶۹درصد) در بخش عملیات مشغول به کارند و بعد از آن تیم فنی با ۱۶درصد سردمدار است. ۳۳درصد از نیروهای اسنپ را خانم‌ها تشکیل می‌دهند. در مجموع ۷۶درصد از نیروهای اسنپ در شهر تهران و مابقی در سایر شهرهای کشور مشغول به فعالیت هستند. سرویس سفارش غذا یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های اسنپ است. تعداد کاربران این سرویس با ۱۱۳درصد رشد در سال ۹۸، به ۵میلیون و ۷۳۷هزار و ۵۲۰ نفر رسیده است. این در حالی است که تعداد سفارش‌های کاربران از این سرویس هم در سال گذشته ۱۳۴درصد رشد داشته است. در تاریخ ۲۸ آذر سال ۹۸ با حدود ۱۱۹هزار سفارش در اسنپ‌فود، رکورد ثبت سفارش زده شد. در حقیقت ۲۸آذر پنج‌شنبه‌ای است که ۲ روز بعد از آن مصادف با شب یلداست. بنابراین می‌شود حدس زد که بسیاری از کاربران در این روز با اسنپ‌فود به استقبال یلدا رفته‌اند.

از محبوب‌ترین غذای اسنپ‌فود تا شبی که رکورد زده شد!

شاید برای شما هم سوال باشد که محبوب‌ترین غذاهای اسنپ‌فود کدام‌ها هستند یا بیشتر مردم چه چیزی را برای سفارش انتخاب می‌کنند؟ خوشبختانه جواب این سوال در داده‌های اسنپ‌فود وجود دارد. محبوب‌ترین غذای اسنپ‌فود چلوجوجه بدون استخوان است، پیتزای آمریکایی مقام دوم و چلوکباب کوبیده در جایگاه سوم قرار دارد. زرشک‌پلو با مرغ، ساندویچ هات‌داگ و کباب کوبیده (این بار بی چلو!)، در ادامه فهرست غذاهای محبوب ایرانی‌ها قرار دارد.

در بین نان‌ها سنگک بیشتر از همه در بین مردم خواهان دارد و بعد از آن نان لواش، بربری، تافتون و نان شیرین قرار دارند.

محبوب‌ترین شهرهای گردشگری و پرفروش‌ترین روز هفته برای اسنپ‌تریپ!

اسنپ‌تریپ با خدمات رزرو هتل، فروش بلیت هواپیما و اتوبوس در خدمت شماست. بر اساس اطلاعات اسنپ‌تریپ در سال گذشته تهران، مشهد، شیراز، اصفهان و کیش محبوب‌ترین مقاصد سفر بوده‌اند. این درحالی است که بیشترین تعداد هتل‌ها به ترتیب در شهرهای مشهد، تهران، یزد، اصفهان و شیراز قرار دارند. همچنین بیشترین تعداد بلیت هواپیمای خریداری شده در مسیرهای تهران به مشهد، مشهد به تهران، تهران به اهواز و تهران به شیراز بوده است. محبوب‌ترین مسیرهای اتوبوس هم متعلق به این مسیرهاست؛ تهران به اصفهان، اصفهان به تهران، تهران به تبریز، تهران به شیراز و تبریز به تهران.

هتل‌های هما تهران، استقلال تهران، لاله پارک تبریز، اسپیناس پالاس تهران و پارسیان تهران بیشترین تعداد رزرو را در سال گذشته از آن خود کردند. شاید برایتان جالب باشد که روزهای دوشنبه پرفروش‌ترین روزها برای هتل و پرواز است و کم‌فروش‌ترین روز هفته هم جمعه است.  

محبوب‌ترین اپراتورها در شارژ سیم‌کارت و بسته اینترنت

امکان شارژ سیم‌کارت از اول آبان و خرید بسته اینترنت از ۲۵دی به سوپراپلیکیشن اسنپ اضافه شد. در مجموع در سال گذشته بیش از ۱۰۰هزار کاربر از خدمات شارژ سیم‌کارت و بسته اینترنت اسنپ استفاده کرده‌اند. در یک رقابت تنگاتنگ همراه اول با ۵۰درصد و ایرانسل با ۴۸درصد بیش‌ترین فروش را از اسنپ داشتند و سایر اپراتورها هم ۲درصد را ازآن خود کردند.

چه روزی از سال مردم بیش‌ترین درخواست را برای موتور داشتند؟

شما می‌توانید با استفاده از سرویس اسنپ‌باکس بسته‌های خود را به مقصد برسانید و با اسنپ‌بایک تاکسی موتوری بگیرید. در مقایسه با سال ۹۷ سفرهای بایک و باکس ۷۰درصد رشد داشته است. در حال حاضر تعداد راننده‌های ثبت‌نامی در این دو سرویس ۱۰۱هزار و ۷۶۱ نفر است. در سال ۹۸ تعداد راننده‌های ثبت‌نامی بایک و باکس ۶۱درصد نسبت به پایان سال قبل رشد داشته است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید در تاریخ ۲۸مرداد سال گذشته بیشترین درخواست در این دو سرویس ثبت شده است. اگه به تقویم سال گذشته نگاهی بیندازیم ۲۹مرداد مصادف با عید سعید غدیر است و احتمالا کاربرهای بسیاری برای ارسال بسته‌های خود در این روز از اسنپ استفاده کرده‌اند. در مجموع سهم سفرهای بایک ۱۹درصد و سهم سفرهای باکس ۸۱درصد است. به ترتیب مردم تهران، اصفهان، مشهد، شیراز، قم، اهواز، کرج، تبریز، کرمان و یزد بیشترین تعداد سفر را با باکس و بایک انجام داده‌اند.

 

بیشترین درخواست وانت در کدام شهرها ثبت شده؟

سرویس وانت اسنپ برای جابه‌جایی بارهای سنگین به اپلیکیشن اسنپ اضافه شد. در حال حاضر تعداد رانندگان ثبت‌نامی در این سرویس ۹هزار و ۲۰۰ نفر است. بیشترین تعداد سفر با وانت اسنپ در تاریخ یکشنبه ۴اسفند انجام شده است. در حال حاضر سرویس وانت در ۶ شهر فعال است و بیشترین سفرها با وانت در تهران، کرج، مشهد، شیراز، اصفهان و قم انجام شده است.

 

تاثیر کرونا بر افزایش سفارش‌های هایپراستار اسنپ‌مارکت

در تهران شما می‌توانید با اسنپ‌مارکت به صورت آنلاین از هایپراستارهای اطراف محل زندگی خود خرید کنید و در منزل تحویل بگیرید. در تاریخ ۱۴اسفند بیشترین تعداد ثبت سفارش در این سرویس صورت گرفته که با توجه به شیوع کرونا می‌توان نیاز مردم به خرید آنلاین را دلیل این افزایش تقاضا دانست. محبوب‌ترین هایپرهای اسنپ‌مارکت به ترتیب ارم (باکری)، صبا، تیراژه ۲، افرا (سعادت‌آباد) و جماران است. میانگین رضایت کاربران از این سرویس ۸۰درصد است. همچنین امکان خرید از سوپرمارکت‌های اطراف هم در اپلیکیشن اسنپ وجود دارد که از زمان شیوع کرونا تعداد درخواست‌های این سرویس بیش از ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

 

۶۰هزار نفر با اسنپ‌روم اقامتگاه رزرو کردند

رزرو اقامتگاه ارزان سرویس اسنپ‌روم بهترین گزینه است. اسنپ‌روم تا پیش از شیوع کرونا در ۱۵شهر فعال بود. چهارشنبه ۱۳شهریور با بیش از ۷۰۰ اتاق رزرو شده پرفروش‌ترین روز سال اسنپ‌روم بوده است. بیشترین تعداد رزرو به ترتیب مربوط به تهران، مشهد، شیراز، اصفهان و یزد است. تاکنون در اسنپ‌روم بیش از ۶۰هزار نفر اقامتگاه رزرو کرده‌اند. بالاترین امتیاز از نظر کاربران مربوط به این اقامتگاه‌هاست؛ مهمانپذیر نیکوی تهران، هتل پارادایس تهران، هتل ایران تهران، هتل باران اصفهان، هتل تالار شیراز. هتل آرمان هم بیشترین تعداد ثبت نظر را ازآن خود کرده است.

 

هم‌مسیریم!

گوشه‌ای از عملکرد اسنپ در سال ۹۸ را با هم مرور کردیم؛ فرصت خوبی بود تا نگاهی به تلاش‌های‌مان‌ بیندازیم و مسیر آینده را شفاف‌تر ببینیم. امیدواریم امسال برخلاف شروع عجیب و دلهره‌آورش به یک پایان شیرین ختم شود. به امید فرداهای بهتر هم‌مسیریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار