کد خبر: ۸۵۱۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸ 18 May 2020

 

معاون صنایع وزارت صمت گفت: قیمت تمام شده هر واحد ماسک تولید شده در کارخانه با احتساب هزینه حمل و فروش به بیش از یک هزار تومان می‌رسد.
 
                                                   نرخ جدید ماسک اعلام شد

به گزارش «تابناک»، مهدی صادقی نیارکی معاون صنایع وزارت صمت در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قیمت گذاری ماسک‌های فروخته شده در مترو اظهار کرد: بنا بر مصوبات جلسه ستاد مقابله با کرونا، ماسک مورد نیاز برای توزیع و فروش در مترو از محل تولیدات کارگاهی تامین خواهد شد. این ماسک‌ها از طریق اتاق اصناف و تعاونی تامین نیاز انجمن صنایع پوشاک تولید و در ایستگاه‌های مترو توزیع خواهد شد.

او بیان کرد: با هماهنگی‌هایی که با مترو انجام می‌شود غرفه‌هایی در اختیار بخش ذکر شده قرار خواهد گرفت تا فرآیند توزیع ماسک به خوبی انجام شود.

صادقی نیارکی تصریح کرد: مسئول قیمت گذاری و رسیدگی به قیمت‌ها در این حوزه سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان است، اما در مجموع قیمت هر واحد ماسک درب کارخانه حدود ۷۰۰ تومان است که با احتساب هزینه حمل و فروش و مواردی از این قبیل به بیش از هزار تومان می‌رسد.

معاون صنایع وزارت صمت ادامه داد: این قیمت‌ها مربوط به ماسک‌هایی است که در کارخانه و توسط دستگاه تولید می‌شود در حالی که ماسک‌های فروخته شده در مترو کارگاهی بوده و توسط نیروی انسانی و با چرخ خیاطی تولید می‌شود که هزینه تمام شده را تا حدود زیادی افزایش می‌دهد.

او بیان کرد: در کارگروه مشترک سازمان غذا و دارو و وزارت صمت نرخ مصوب تمام اقلام بهداشتی تعیین شده و در اختیار بخش‌های مختلف قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار