ایرج صفایی در گفتگو با تابناک:
مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه از آغاز عملیات خرید کلزا بصورت تضمینی مباشرتی توسط شبکه تعاون روستایی در سال ۹۹ خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 18 May 2020

ایرج صفایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:عملیات خرید تضمینی مباشرتی کلزا با همکاری شرکت غله در مناطق گرمسیری استان آغاز شده است و در شهرستانهای قصر شیرین و سرپل ذهاب عملیات خرید در دو مرکز نصرآباد و سراب گرم آغاز شده و تا تاریخ ۹۹/۲/۲۷ بیش از ۱۸۰ تن کلزا از کشاورزان منطقه خریداری که نسبت به میزان خریداری شده در سال گذشته نشانگر رشد ۳۰۰ درصدی است.

وی در ادامه یادآور شد: تا به امروز میزان ۱۲۲۶۲۰ تن از کلزای خریداری شده به کارخانه روغن کشی نازگل حمل شده، همچنین وجه مقدار۱۶۰ تن از محصول مذکور بحساب کشاورزان کلزا کار به بانک ارسال شده است.

وی همچنین اظهار داشت: پیش بینی ما از میزان خرید دانه روغنی کلزا توسط شبکه تعاون روستایی استان در سال ۹۹ حدود ۱۱ هزار تن می باشد .

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه با در اختیار داشتن ۱۸ مرکز تخصصی خرید برای کلزا در سطح شبکه تعاون روستایی استان خاطر نشان کرد : این شبکه با به کارگیری کلیه امکانات و تجهیزات خود همچون سالهای گذشته آمادگی خرید تضمینی محصولات کشاورزی در سطح استان را دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار