بهزاد محمدی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل امور عشایر استان کرمانشاه از اجرای طرح آبرسانی عشایر طی سال جاری در مناطق مختلف این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۲۰۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 19 May 2020

بهزاد محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:این طرح‌ها در قالب مجتمع‌های آبرسانی در مناطق عشایرنشین مختلف استان با هدف تامین آب سالم و پایدار آشامیدنی و بهداشت اجرا خواهد شد

وی در ادامه افزود: با فعالیت مجتمع‌های آبرسانی مناطق عشایرنشین حدود ۵ هزار خانوار تحت پوشش قرار گرفتند و از تامین آب سالم و آشامیدنی برخوردار شدند،

مدیرکل امور عشایر کرمانشاه با بیان‌این اینکه ۳۰درصد از جمعیت عشایری استان بوسیله مجتمع‌های آبرسانی شده اند اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پنج سال آینده در صورت تامین اعتبار با اجرای طرح‌هایی از این قبیل، تمام عشایر استان از نعمت آب آشامیدنی پایدار و سالم بهره‌مند خواهد شد.

وی تاکید کرد: تامین آب آشامیدنی و بهداشت مناسب در راستای رفاه حال این قشر پرتلاش جامعه برای حفظ سلامت آنان از اهمیت بالایی برخوردار است، لذا اجرای طرح‌های مرتبط با آن در اولویت این نهاد قرار می‌گیرد.

به گفته وی، شیوع ویروس کرونا و استفاده بیشتر از آب برای شست‌وشوی مُداوم دست‌ها به‌عنوان اصلی‌ترین راهکار جلوگیری از ابتلا به بیماری کووید-۱۹ ، اهمیت اجرای طرح‌های آبرسانی را بیش از گذشته نشان می‌دهد.

محمدی در پایان تصریح کرد: با اجرای عملیات های مرتبط،بازسازی و تیغ زنی معابر عملیات بازسازی و بهسازی انجام شده عشایر استان در این مورد مشکلی ندارند.

 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار