میثم غلامی در گفتگو با تابناک:
رئیس اتحادیه مرغ و ماهی فروشان کرمانشاه از نوسان قیمت مرغ در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۸۵۲۱۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ 19 May 2020

میثم غلامی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: قیمت مرغ در ماه مبارک رمضان و شب های قدر که مردم برای نذر خریداری کردند افزایش داشته است و امروز سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه هر کیلوی مرغ ۱۲هزارو ۴۰۰ ریال که نسبت به روز گذشته با کاهش قیمت در بازار عرضه می شود.

وی افزود: در بازار فعلی مرغدار به ازای هرکیلوگرم مرغ بین دو تا سه هزار تومان ضرر می کند. اگر اوضاع اینگونه ادامه یابد مرغدار نمی تواند برای ماه های آینده جوجه‌ریزی انجام دهد زیرا توان این کار را نخواهد داشت.

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی فروشان کرمانشاه تصریح کرد: شیوع ویروس کرونا از اسفندماه رفته‌رفته سبب رکود بازار مرغ شده هرچند واحدهای مرغ فروشی تعطیل نشدند اما بخش عمده از مرغ به تالارها و رستورانها و... عرضه می شد که در این ایام بسته شدند.

وی در ادامه افزود:مرغداران با مشکل تامین نهاده مواجه هستند ،نهاده موجود است اما قیمت آن دوبرابر شده ومرغدار نمی‌تواند آن را تهیه کند و تا زمانی که دولت نتواند بخش زیادی از واردات را کنترل کند کماکان شاهد این وضعیت هستیم.


وی در پایان تصریح کرد:در حال حاضر مشکلی که در سطح شهر وجود دارد،فروش مرغ زنده در کنار خیابان توسط وانت بارها است که از نظربهداشتی و در شرایط کنونی بیماری زا است و مسئولین باید به این مشکل رسیدگی کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار