غلامرضا مرتضوی در گفتگو با تابناک:
فرماندارشهرستان سنقروکلیایی دفاع مقدس را به عنوان گنجینه ای تمام نشدنی برای عصر کنونی و آیندگان توصیف کرد و بازخوانی، بازشناسی و تدوین نقشه راه بر اساس تجربه های دوران دفاع مقدس را ضروری دانست.
کد خبر: ۸۵۲۵۳۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 20 May 2020

غلامرضا مرتضوی در گقتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: فرهنگ برگرفته شده از دفاع مقدس را یک دارایی طلایی و مهم میباشد که استفاده از این ظرفیت ها برای امروز و فردای کشور و حفاظت از این فرهنگ جهت بهره برداری آیندگان امری مهم است.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن روز قدس و اهمیت آن از دیدگاه رهبر کبیر انقلاب اسلامی افزود: امام خمینی (ره) این روز را به عنوان سمبل وحدت جهان اسلام معرفی کردند و آثار خیرو برکت آن برای گذشتگان، ما و هم آیندگان مشهود است.

 فرماندار سنقروکلیایی حماسه سوم خرداد را به عنوان نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس بیان کرد و گفت: این روز به منزله سخن امام (ره) که فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار هست.

وی در پایان تاکید کرد: اجرای برنامه های ویژه این مناسبت ها امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و ایجاد شرایط خاص کنونی به صورت فعالانه در بستر فضای مجازی، شبکه های ارتباطی و صداوسیما اجرا میشود و هر گونه اجرای برنامه ای در این زمینه منوط به اتخاذ تصمیمات ملی میباشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار