مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه از ممنوعیت دریافت کپی مدارک هویتی در بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۲۵۴۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶ 20 May 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،صادق خدادادی اظهار کرد: در راستای اجرای بند "الف" ماده 68 قانون برنامه ششم توسعه، سازمان امور استخدامی کشور بخشنامه ای صادر کرده که بر مبنای آن تمامی دستگاه های اجرایی و بانک ها در موضوع ماده پنج قانون مدیریت خدمات کشوری مکلف به احراز هویت "برخط" (آنلاین) هستند.

این مسئول افزود: در همین راستا سازمان ثبت احوال کشور زمینه استفاده از سامانه احراز هویت برخط را به نام "سیتاد" (سامانه یکپارچه تعاملات الکترونیکی دولت) برای تمام دستگاه‌های اجرایی و بانک ها فراهم کرده است.

خدادادی تصریح کرد: در حال حاضر 79 دستگاه اجرایی و بانک در استان به این سامانه متصل بوده و برای کار با این سامانه 441 کُد کاربری دریافت کرده اند.

وی افزود: همچنین از هر دستگاه اجرایی و از هر یک از بانک‌های استان، یک رابط توسط ثبت احوال آموزش داده تا کار با سامانه را فراگرفته و در دستگاه اجرایی یا بانک بکار گیرند.

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه تصریح کرد: با انجام این اقدامات، در حال حاضر دریافت کُپی مدارک هویتی در تمام دستگاه‌های اجرایی و بانک های استان ممنوع است و مردم در صورت مشاهده تخلف می‌توانند به مراجع ذیربط مراجعه کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار