معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: در آستانه عید سعید فطر به شکرانه یک ماه بندگی و روزه داری ۲۰۰ راس گوسفند با مشارکت ستاد جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی برای خانوار‌های نیازمند در استان ذبح خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۲۵۹۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹ 20 May 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، غلامرضا نصوری، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: براساس توافق صورت گرفته بین کمیته امداد و ستاد جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی مقرر شد ۲۰۰ راس گوسفند برای خانوارهای نیازمند در استان ذبح و در میان این خانوارها توزیع شود.

نصوری با بیان اینکه نیمی از این قربانی ها توسط کمیته امداد و نیمی از سوی ستاد جبهه فرهنگی تامین می شود، عنوان کرد: این قربانی ها یک روز پیش از عید سعید فطر به شکرانه یک ماه عبادت و بندگی ذبح و در میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی افزود: گوسفند های قربانی تامین شده از سوی کمیته امداد از محل کمک های مردمی و صدقاتی که با نیت اطعام نیازمندان اهدا شده است خریداری شده اند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: گوشت این نذورات در ۲۰۰ نقطه محروم استان توزیع و به دست خانوارهای نیازمند خواهد رسید.

غلامرضا نصوری با تاکید بر اینکه تمامی کمک های مردمی بنا به نیت خیرخواهانه خیران نیک اندیش هزینه و در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت، بیان کرد: شماره گیری کدهای #۱*۸۸۷۷* و ۰۹۶۸۸۷ از طریق تلفن همراه، واریز کمک نقدی به شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷ و مراجعه به دفاتر امداد از راه های مشارکت خیران نیک اندیش در رزمایش بزرگ " همدلی برای ایران همدل" است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار