علی محمد لروند در گفتگو با تابناک:
امام جمعه کنگاور گفت: با توجه به عدم برپایی راهپیمایی گسترده به مناسبت روز قدس، همه مردم باید اعلان برائت و انزجار خویش از ظالمین جهان به طرق مختلف اعلام کنند.
کد خبر: ۸۵۲۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 21 May 2020

علی محمد لرونددر گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:"اگر خدا را یاری کنید خدا هم شما را یاری می کند" و قدم هایتان را ثابت قرار میدهد، این وعده ی پرودگار است. ضمن گرامیداشت روز قدس و یاد امام راحل که این یادگار ارزشمند را برای مسلمانان جهان به جای گذاشتند. 

وی افزود: همانطور که می دانید امسال اوضاع و شرایط به گونه ای است که مانند هر سال راهپیمایی گسترده انجام نمی شود اما از مردم شریف مخصوصا زاگرس نشینان قهرمان که اسوه ی مردانگی و مروت هستند درخواست می کنیم که هرگز این روز کینه و نفرت از ظالمین را فراموش نکنند.

امام جمعه کنگاور تصریح کرد: برخی افراد مرگ و لعن فرستادن را خلاف منطق مسلمانی می دانند، در پاسخ به آنان باید گفت: بله، ما مخالف مرگ و لعن به دیگران هستیم اما مسببین ظلم و مرگِ بی گناهان در جهان سزاوار این شعار هستند و نمود واقعی این ظالمین در آمریکا، اسرائیل و آل سعود وجود دارد.

حجت الاسلام و المسلمین لروند تاکید کرد: اکنون همگی شاهد ظلم و ستم رژیم منحوس صهیونیست به مظلومان فلسطین و راندن آنان از سرزمین مادری خود هستیم بنابراین لازم است به شیوه های مختلف نفرت خود نسبت به ظالمین را نشان دهیم که ریشه ی قرآنی و ایرانی و البته ریشه ای عمیق در خطه ی زاگرس دارد، از قدیم الایام زاگرس نشینان تفنگ را برای دفاع از مرز و بوم خود مقدس می دانستند.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار