جمشید خدرویسی در گفتگو با تابناک:
رئیس کمیته امداد امام (ره)شهرستان حمیل: روز قدس روز دفاع از کیان اسلام و رستاخیز حق طلبی ملت مظلوم فلسطین است .
کد خبر: ۸۵۳۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵ 22 May 2020

جمشید خدرویسی به مناسبت گرامی داشت روز قدس در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:روز جهانی قدس در میان مردم مسلمان و بیدار جایگاه بالایی دارد . متاسفانه بیماری کرونا مانع از برگزاری راهپیمایی ویژه این روز شد، اما این باعث نمیشود ما این روز و اهمیت ان را فراموش کنیم .

وی با بیان اینکه دفاع از مظلوم و مقابله با ظلم از جمله وظایف هر انسان حق طلبی است گفت: با دیدن تصاویر و فیلم های حملات ناجوانمردانه ی اسرائیل به ملت مظلوم فلسطین ، قلب انسان به درد خواهد امد اما انچه رنج این درد را دو چندان میکند سکوت به ظاهر مدافعون حقوق بشری در دنیاست.

وی در ادامه تصریح کرد : اگر هر کسی روح بیدار و حق طلبی داشته باشد قطعا در مقابل این همه ظلم و کشتار زنان و کودکان بی گناه فلسطین سکوت نخواهد کرد.

خدرویسی با توجه به اینکه امسال متاسفانه به علت ویروس کرونا نمی‌توان به راهپیمایی این روز پرداخت گفت: کمیته‌ی امداد امام خمینی (ره) شهرستان حمیل در اخرین شب جمعه‌ی ماه مبارک رمضان با همکاری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی‌(ه) استان کرمانشاه، فرماندار و بخشدار ، دفتر امام حمعه ی شهر حمیل، کارمندان اداره کمبته امداد امام خمینی‌(ره) حمیل اقدام به پخت ۳۰۰۰ غذای گرم و توزیع ان در میان نیازمندان داشت.

وی همچنین تاکید داشت: که تمامی مراحل تهیه و پخت و توزیع غذای گرم در بین نیازمندان و مستضعفین با رعایت پروتکل های بهداشتی صورت گرفته است .

رئیس کمیته امداد شهر حمیل در پایان بیان کرد : از انجا که ماهیت روز جهانی قدس دفاع از مظلوم و مقابله با ظلم است از تمام مردم اگاه و انسان دوست ایران می خواهم که دربرابر این ظلم بی حد و اندازه، سکوت نکنند و به هر طریقی که میشود در هر شرایطی یادمان و گرامی داشت این روز را فزاموش نکنند.‌

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار