جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان از عملیات ضربتی و هوشمندانه ماموران این فرماندهی در دستگیری اعضای یک باند قاچاق مواد افیونی و کشف بیش از یک تُن تریاک خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۷ 23 May 2020

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین حسین‌زاده با اعلام این مطلب اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر  شهرستان خورو بیابانک و یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان اصفهان در یک عملیات مشترک پلیسی با اشرافیت اطلاعاتی از عبور  4 دستگاه خودروی سواری حامل مواد مخدر در حوزه ماموریتی خود مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: ماموران با هوشمندی بالای حین کنترل خودروهای عبوری، این خودروها را شناسایی و در بازرسی دقیق صورت گرفته از آن‌ها ، یک تُن و ۷۲ کیلو و ۱۶۰ گرم تریاک را کشف کردند.

وی از دستگیری ۴ قاچاقچی مواد افیونی در این عملیات خبر داد و گفت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

حسین‌زاده،  با بیان اینکه یکی از شیوه‌های قاچاقچیان مواد مخدر، حمل محموله‌های مواد به وسیله خودروهای سواری و تیزرو است گفت: با هوشمندی و دقت بالای ماموران پلیس، این نقشه قاچاقچیان نیز با ناکامی مواجه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار