مدیرکل زندان‌های اصفهان از مردم خواست تا زکات فطریه خود را صرف آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کنند.
کد خبر: ۸۵۴۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۱ 24 May 2020

اسدالله گرجی‌زاده افزود: اکنون یکهزار و ۸۰ زندانی جرایم غیرعمد در زندان های استان دوران حبس خود را می‌گذرانند و نیازمند کمک‌ها و مشارکت مردم و خیرین برای بازگشت به آغوش خانواده‌هایشان هستند.

وی اضافه کرد: از این تعداد یکهزار و ۶۵ نفر زندانی مرد و ۱۵ نفر زندانی زن هستند که جمع بدهی آنها بالغ بر ۳۷۵ میلیارد تومان است.

مدیرکل زندان‌های اصفهان افزود: ۸۵ درصد از این زندانیان به‌دلیل جرایم مالی، ۱۰ درصد به‌دلیل مهریه و نفقه و ۵ درصد نیز به‌دلیل دیه، دوران حبس خود را سپری می‌کنند.

مدیرعامل ستاد مردمی دیه اصفهان یادآور شد: در ماه مبارک رمضان با کمک خیرین و مردم نیکوکار اصفهانی مبلغ هشت میلیارد و ۴۷۵ میلیون تومان جمع‌آوری و زمنیه آزادی ۸۹ زندانی مهیا شد.

گرجی‌زاده افزود: طبق نظر مراجع معظم تقلید و  رهبر معظم انقلاب، همه مردم و هموطنان می‌توانند فطریه خود را به حساب‌های ستادمردمی دیه اصفهان برای آزادی زندانیان اختصاص دهند.
مدیرعامل ستاددیه استان همچنین از مردم خداجو و خیرین اصفهان خواست تا کمک‌های خود را به شماره حساب‌های ۰۱۰۵۵۰۶۳۷۰۰۰۷ بانک ملی، ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۵۴۳۲۱ ستاد دیه ،۰۱۰۲۶۷۹۳۶۶۰۰۷ بانک صادرات و شماره شبا ir۸۶۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۰۵۵۰۶۳۷۰۰۰۷  واریز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار