تهماسب نبی زاده
کد خبر: ۸۵۴۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱ 24 May 2020

روزی که فرزند خوزستان درعمارت استانداری پای گذارد با کوهی از مشکلات مواجه گردید، خوزستانی که مدت ها مورد بی مهری قرار گرفته و هنوز زخمهای برجای مانده از جنگ تحمیلی التیام نیافته بود.

گرد و خاک، گرمی هوا و ناسازگاری طبیعت، از بی آبی گرفته تا فرار مغزها، سرمایه ها و تعطیلی کارخانجات، ورشکستگی صنایع وهزاران پیامد منفی ماحصل تحریمها واقعا هر کس در این موقعیت سکان کشتی به گل نشسته خوزستان را میخواست به دست گیرد دل شیر می خواهد وصبر ایوب.

ولی عزم راسخ و پشتکار شبانه روزی آقای شریعتی به حول وقوه الهی وباهمت مردم ومسئولین وبرکت خون شهیدان توانست با اندک بضاعت در این دوران بسیار سخت این راه سخت وطاقت فرسا را ادامه دهد.

از زمان تصدی گری ایشان یک بار خود رامحبوس صندلی ننمود ووارد میدان گردیدخوزستانی که وارث هزاران مشکل بوده وهست با رنگین کمانی از اقوام ومردمی رنج کشیده که کاستن از آلام ودردهای مردم مستلزم تلاش شبانه‌روزی وجهاد گونه است که الحق والانصاف شریعتی چیزی کم نگذاشت وبارها سلامتی خود را به مخاطره انداخته کارنامه کاری ایشان خود گواه این سخن است سیل سال گذشته که اگر تدبیر وهمت ایشان نبود معلوم نبود الان چه بلایی سر مردم سیل زده می آمد.

بیکاری و موج اخراج کارگران صنایع ناشی از تحریمهای بی رحمانه وپناه آوردن کارگران وخانواده آنها به عمارت استانداری برای احقاق حق شریعتی را راسخ تر برای حل مشکلات ناخواسته کرد وچقدر در راهروهای پاستور ومجلس چقدر جسورانه دنبال بودجه و وام و... همانند یک شهروند عادی نه برای خود بلکه برای مردم استان خوزسنان بود که حتی تعجب دولتمردان را نیز برانگیخته بود.میهمان ناخوانده هم کرونا که مشکلات را مضاعف تر گردانید.

این اواخر خود مزید بر علت گردیده ولی باز هم شریعتی را نهراساند این جهادگر با اینکه بارها وبارها سلامتی خود رابرای مردم به خطر انداخت که حتی اشک نرگس را هم درآورد دختری که چشم انتظارآغوش پدر بوده ولی او خود را نه فقط پدر نرگس ، بلکه پدری برای استان رنجور خوزستان می داند متاسفانه عده ای نااگاه وبی بصیرت با پخش سخنانی مغرضانه ویاتصاویردروغین مدتها در فضای مجازی و... به نفاق پراکنی وبا دامن زدن به شایعات منتسب به عزل ایشان یا رفتن به فلان وزارتخانه و.... سعی در ترور شخصیتی ودرنهایت دلسردی ایشان از کار وتلاش داشته ودارند وهر بار با سعه صدر با گذشت وایثار سختی ها را به جان می خرد ولی باز نیست ایستد انگار بی انصافی منافق گونه در حق ایشان تمام ناشدنی است وبالعکس دامنه شایعات وبدگویی هاایشان را از تلاش مستمر متوقف ننموده است وباید ایشان را مردی برای تمام دورانها نامید مردی برای تمامی فصلها آقای شریعتی مردی است که از بحرانها با دعای مردم نیک اندیش خوزستان عبور خواهد کرد وکج اندیشان در این روز عزیز از خدا استغفار نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار