رضا سالاری در گفتگو با تابناک:
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سنقروکلیایی از توزیع بیش از ۲ هزار بسته معیشتی در ماه رمضان خبر داد و گفت: در رزمایش سراسری کمک مومنانه سپاه ناحیه سنقر با مشارکت بسیجیان و خیرین ۲۰۱۷ بسته معیشتی در ۴ مرحله تهیه و در بین اقشار نیازمند شهرستان سنقر توزیع شد.
کد خبر: ۸۵۴۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 25 May 2020

رضا سالاری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:پس از بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر انجام رزمایش کمک مومنانه و مواسات با محوریت سپاه پاسداران، این رزمایش در دستور کار قرار گرفت و در شهرستان در چهار مرحله انجام شد.

وی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در شهرستان تا به امروز ۲۶۶۷ بسته معیشتی و حمایتی تهیه و توزیع شد، که ۶۵۰ بسته آن به قبل از فرمایش رهبری و ۲۰۱۷ بسته در قالب رزمایش کمک مومنانه در طول ماه مبارک رمضان در چهار مرحله انجام شد.

فرمانده سپاه سنقر خاطر نشان کرد: مرحله‌ی اول رزمایش در افتتاحیه ماه رمضان تعداد ۳۵۰ بسته، درمرحله دوم به مناسبت میلاد مسعود کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) ۴۱۷ بسته به نیت ۴۱۷ شهید والا مقام شهرستان، درلیالی قدر تعداد ۲۵۰ بسته و به مناسبت عید سعید فطر تعداد ۱۰۰۰ بسته دیگر دربین نیازمندان شهرستان توزیع شد.

وی در پایان با بیان اینکه شناسایی نیازمندان توسط فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت و محلات صورت گرفته است افزود:توزیع این بسته‌ها کاملا محرمانه و بارعایت تمام جوانب و حفظ کرامت انسانی افراد نیازمند است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار