فرمانده انتظامی کرمانشاه از دستگیری 2 متهم در این شهرستان خبر داد که با سوء استفاده از اعتماد زنی میانسال، مبلغ 9 میلیون ریال از حساب وی برداشت کردند.
کد خبر: ۸۵۴۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸ 25 May 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره کلاهبرداری و برداشت غیرمجاز از حساب بانکی، تیمی از ماموران به محل واقع در بلوار طاقبستان اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران در محل، خانمی میانسال به آنها مراجعه و عنوان کرد پس از مراجعه به دستگاه خودپرداز یکی از بانک ها، از 2 جوان ناشناس و رهگذر خواستم که مبلغی پول را به کارتی دیگر انتقال دهند.

سرهنگ براری تصریح کرد: این زن در ادامه اظهارات خود عنوان کرد که پس از دقایقی متوجه شده مبلغ 9 میلیون ریال از حسابش به کارتی دیگر واریز شده و تقاضای کمک و رسیدگی داشت.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه یادآوری کرد: با دریافت این گزارش ماموران به سرعت جستجوی خود را در کوجه های اطراف در حالی که فرد مالباخته نیز حضور داشت آغاز و پس از مدت کوتاهی، متهمان شناسایی و دستگیر شدند.

وی در پایان کشف یک کارت بانکی و یک قبضه چاقو از متهمان خبر داد و گفت: هردوی آنها پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار