نویسنده و روزنامه نگار ایلامی ازپایان نگارش دو عنوان کتاب برای نوجوانان باموضوع محیط زیست خبرداد.
کد خبر: ۸۵۴۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ 26 May 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛مرتضی حاتمی اظهار کرد: پاسداری ازمحیط زیست، به عنوان میراثی گرانبهابرای انسان امروزونسل های آینده،یک وظیفه همگانی است و اهالی ادب وقلم نیز دراین خصوص وظایف بزرگی دارند.
وی ادامه داد: دراین ایام فرصت خوبی برای نوشتن داستانک هایی باموضوع محیط زیست و راهکارهای مناسب ازآن دست داد و بیش از ۱۲۰داستانک نوشتم.
نویسنده کتاب تازه منتشر شده ی"شاخ بلوطی"افزود: این مجموعه داستانک ها در دو کتاب مستقل"آواز جنگل بلوط" و "شلیک به عُقاز" گردآوری شده اند و قرار است توسط ناشرانی در کرمانشاه و خوزستان سرمایه گذاری و منتشر شوند که مقدمات چاپشان درحال اجراست و به زودی برای مخاطبان نوجوان، منتشر خواهندشد.
وی افزود: کرونا در کنار تهدیدهایش برای سلامت جسم و روان و اثرات مخرب و منفی آن بر روابط فردی و اجتماعی و مشکلات بی شمار آن؛ فرصت هایی برایم فراهم کرد که کتاب ها و مجلات ادبی و تخصصی را که فرصتی برای مطالعه  شان نداشتم، مطالعه کنم و چند فصل از رمان پیچیده و سنگین "توقیف شد!" در ادبیات بزرگسال را هم به طور متناوب بنویسم.
بازآفرین مجموعه حکایت های ۳۰ جلدی از ادبیات کلاسیک برای کودکان افزود: در این ایام فعالیت در انجمن ها و کارگاه های مجازی ادبی و نقد و بررسی آثار شعر و داستان کودک و نوجوان و بزرگسال، یکی دیگر از فعالیت های من در این روزها و شب های کرونازده است.
حاتمی در پایان از انتشار کتاب «پهلوان سوزن» در انتشارات آفرینش ادب برای کودکان در روزهای آینده خبر داد.
مرتضی حاتمی؛ متولد ۱۳۵۵ است و تا کنون بیش از ۵۰ عنوان کتاب در ادبیات کودک و نوجوان و بزرگسال از او منتشر شده است./ع

 

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار