رئیس اداره جهادکشاورزی ابهر گفت: تخلفات در اراضی کشاورزی از جمله ساخت و ساز غیرمجاز را به ۱۳۱ اطلاع دهید.
کد خبر: ۸۵۵۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲ 27 May 2020

 تخلفات اراضی کشاورزی را به ۱۳۱ اطلاع دهید

رئیس اداره جهادکشاورزی ابهر گفت: تخلفات در اراضی کشاورزی از جمله ساخت و ساز غیرمجاز را به ۱۳۱ اطلاع دهید.

مجید قزوینیان اظهار کرد: در راستای پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و بر اساس مصوبه شورای پیشگیری از وقوع جرم، تغییر کاربری از آغاز امسال تعداد ۳۵ مورد مستحدثات غیرمجاز به استناد تبصره ۲ ماده ۱۰ و تعداد ۵ فقره احکام قطعی قضایی لازم‌الاجرا در اراضی زراعی و باغی شهرستان ابهر اجرا شد.

وی ضمن تاکید بر جدیت مقابله با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز، تصریح کرد: به منظور حفظ و حراست از اراضی زراعی و باغی و پایداری تولید محصولات کشاورزی در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اراضی کشاورزی با سامانه ۱۳۱ امور اراضی استان تماس و تخلفات مربوطه را گزارش دهند.

قزوینیان با اشاره به اهداف عمده مبارزه با ساخت ‌و سازهای غیرمجاز، یادآور شد: این امر در جهت صیانت از حقوق عامه، حفظ حقوق بیت‌المال، حفاظت از اراضی کشاورزی و پیشگیری از تبعات اجتماعی و فرهنگی ناشی از تغییر کاربری‌های غیرمجاز انجام می‌شود.

رئیس جهادکشاورزی شهرستان ابهر خاطرنشان کرد: بر اساس تبصره یک ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری افرادی که اقدام به ساخت‌ و ساز غیرمجاز کرده‌اند، لازم است پس از اعلام ماموران جهادکشاورزی و ماموران نیروی انتظامی نسبت به قلع و قمع داوطلبانه ساخت و ساز غیرمجاز خود اقدام و مراتب را به جهادکشاورزی اعلام کنند، در غیر این‌ صورت طبق مقررات قانونی با افراد متخلف برخورد خواهد شد.

منبع/ ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار