رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با تلاش همکاران در بیمارستان‌های گلستان و ‌فارابی تعداد ۵۷ تخت به مجموعه تخت‌های ویژه بیماران کرونا اضافه شد و در بیمارستان فارابی هم یک بخش دیگر با ۳۵ تخت آماده شده است.
کد خبر: ۸۵۵۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ 29 May 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس؛محمودرضا مرادی در نشست اضطراری تامین تخت‌های بیماران مبتلا به کرونا که با حضور تمامی روسای بیمارستان های دانشگاهی، سازمان‌های خدماتی و‌ نظامی برگزار شد، اظهار داشت: متاسفانه بیماری کوید 19 در استان روند صعودی یافته است.

وی ادامه داد: پس از پانزدهم اردیبهشت‌ماه تعداد بیماران بیشتری به مجموع مبتلایان اضافه شد و در هفته گذشته موارد مثبت روند صعودی بیشری یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه علت این افزایش را آزادسازی رفت و آمدها و ‌عدم رعایت محدودیت‌ها از سوی مردم دانست و گفت: ما پیشنهادهای خود را برای بازگرداندن محدودیت‌ها در جامعه آماده کرده‌ایم و ‌در ستاد کرونای استان مطرح خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: طی چند روز گذشته روزانه بیش از 200 بیمار در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند و این بسیار نگران کننده است.

مرادی افزود: در طی این مدت فعالیت‌های لازم را انجام داده‌ایم و در همه زمینه‌ها و نیز آموزش مردم کارهای خوبی انجام شده و همکاری خوب مسؤولان‌ استان و تلاش‌های علمی و فعال اساتید دانشگاه در این زمینه چشمگیر بوده است، اما وظیفه خطیر ما در حال حاضر هماهنگی لازم ‌در زمینه درمان بیماران است. ‌

مرادی گفت: متاسفانه زمان طولانی و فرسایشی شدن موضوع سبب کم شدن‌ توجه مردم شده و این منجر به افزایش بیماران بدحال شده است.

وی افزود: با تلاش همکاران در بیمارستان‌های گلستان و ‌فارابی تعداد 67 تخت به تخت‌های این بیمارستان‌ها اضافه شده و در بیمارستان فارابی یک بخش دیگر نیز با 35 تخت آماده شده است.

مرادی اشاره‌ای به برگزاری آزمون استخدامی پرستاری نیروی شرکتی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه داشت و گفت: ما با توجه به نیاز فوری به به کارگیری پرستار، این آزمون را با رعایت فاصله‌گذاری امروز برگزار کردیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: پذیرفته شدگان باید بلافاصله و ‌با کم‌کردن و یا حذف تشریفات اداری در بیمارستان‌ها به کارگیری شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار