مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه از آمادگی مدارس استان برای برگزاری امتحانات دانش‌آموزان پایه دوازدهمی‌ در روزهای کرونایی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵ 31 May 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،مجید یزدان‌پناه ، با بیان اینکه مدارس استان برای برگزاری امتحانات دانش‌آموزان کلاس دوازدهمی‌ آمادگی کامل دارند، گفت: حوزه‌های امتحانی به طور مرتب برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ضدعفونی می‌شوند و هیچ نگرانی برای برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان کلاس دوازدهمی استان نداریم.

وی از خانواده ها خواست تا دانش‌آموزان را با تجهیزات بهداشتی مناسب شامل ماسک و دستکش راهی جلسه امتحان کرده و از دانش آموزان هم خواست حتما مداد، پاک‌کن، تراش، خودکار و دیگر لوازم مورد نیاز را با خود همراه داشته باشند تا نیازی به استفاده از لوازم دیگران نباشد.

وی در ادامه با اشاره به اتخاذ تدابیر خاص برای امتحان گرفتن از دانش آموزان کرونایی، گفت: اگر دانش آموز کلاس دوازدهمی مبتلا به بیماری کرونا باشد، به شرط تایید کتبی بیماریِ او، در یک فضای جداگانه از او امتحان گرفته خواهد شد.

یزدان‌پناه با اشاره به برگزاری امتحانات نهایی کلاس دوازدهمی ها از 17 خرداد تا 15 تیر، گفت: کارت ورود به جلسه این دانش‌آموزان از روز گذشته(دهم خرداد) در مدارس توزیع می‌شود و باید خود دانش‌آموز و یا والدین او باید برای دریافت کارت ورود به جلسه به مدارس مراجعه کنند.

یزدان‌پناه ادامه داد: امتحانات نهایی دانش آموزان کلاس دوازدهمی در 183 حوزه امتحانی در سطح استان کرمانشاه برگزار خواهد شد که 86 حوزه آن در شهر کرمانشاه و مابقی در سایر نقاط استان قرار دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: امسال بیش از 19 هزار دانش‌آموز کلاس دوازدهمی در استان در امتحانات نهایی که به صورت هماهنگ با سراسر کشور برگزار خواهد شد، شرکت خواهند کرد.

یزدان‌پناه در ادامه با اشاره به در حال برگزاری بودن امتحانات پایان سال دانش‌آموزان کلاس نهمی در مدارس استان به صورت مدرسه‌ای و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، گفت: دیگر دانش‌آموزان نیازی به حضور در مدارس برای شرکت در امتحانات پایان سال ندارند و هیچ مدرسه ای حق ندارد دانش آموزان را برای شرکت در هیچ آزمونی مجبور به مدرسه رفتن کند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار