رضا منصوری در گفتگو با تابناک:
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قصرشیرین گفت:اثر گذاری رعایت فاصله گذاری تا ۹۵ درصد بر کنترل و جلوگیری از شیوع بیماری اثرگذار است.
کد خبر: ۸۵۶۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 01 June 2020

رصا منصوری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:انجام گشت های مشترک بازرسی با حضور ادارات مربوطه برای رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی در سطح شهر و اصناف فعال تر خواهد شد.

وی افزود: متاسفانه طی روزهای گذشته با خیز بیماری کرونا در کشور مواجه شده و بعضی از استان ها از جمله کرمانشاه در وضعیت هشدار قرار دارد و انجام ضدعفونی سطح شهر و روستا به طور مجدد فعال می شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین  تصریح کرد: با پایان یافتن محدودیت ها و شروع به کار کسب و کارها مردم نسبت به ویروس کرونا بی تفاوت شدندول مردم باید به توصیه های بهداشتی،فاصله گذاری اجتماعی و جلوگیری از سفرهای غیرضروری توجه ویژه داشته باشند.

منصوری خاطر نشان کرد:افزایش گشت های بازرسی شهرستان، تداوم ضدعفونی سطح شهرستان، تشدید نظارت بر نانوایی ها، مشکل آبرسانی بخش سومار، اقدامات پیشگیرانه برای بیماری سالک، بررسی مشکلات بهداشتی مرز پرویزخان و تدابیر لازم برای برگزاری امتحانات دانش آموزان از مهم ترین موارد مورد توجه در شهرستان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار